IoC "side project"

Leste denne headingen på Side-Line nå; "Debut EP for side-project Icon Of Coil mastermind", men har ikke abonnement der så jeg får ikke lest resten av artikkelen.

Noen som har info om hva dette er for noe, dersom det ikke er Combichrist (Hvilket det umulig kan være)? Hmmmm.. spent. :-D

<em>elektronika</em> sitt bilete

Artikkelen går som

Artikkelen går som følger:

"Zombie Girl is the new band of notorious Sebastian R. Komor (Icon Of Coil, Bruderschaft, Moonitor, Monofader, Muscle and Hate) with his wife Renee Cooper-Komor as the vocalist. After two solid compilation appearances with "We are the ones" on Advanced Electronics 4 (SPV) and "I want it" on Cyberl@b 5 (Alfa Matrix), the duo became in high demand. It was finally Alfa Matrix where they signed and the label now has started the pre-sales for the "Back From The Dead" EP which is also featuring remixes by KMFDM, Icon Of Coil and Soman. Check below for ordering info, tracklist and audio previews.
"
http://www.side-line.com/news_comments.php?id=12924_0_2_0_C

---

Fantasy night delivery service by Santa

<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Takker så mye

:-D

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *

<em>Electro</em> sitt bilete

For ikke å utelukke...

...alldeles ny skive fra IoC- og Combichrist-frontmester Andy LaPleguas hardeste sideprosjekt "PANZER AG" i løpet av tidlig sommeren 2006 :-D

::Electro::

<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Artig at han synger litt på

Artig at han synger litt på norsk på nye skiva (Your world is burning)
Tror slipp datoen var 12/5? Men husker ikke helt.

I`m not a fag, I`m a werewolf - Punish yourself

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.