Paolo Bigazzi
Submitted by batcheeba on Tue, 26/12/2006 - 13:42
Sjeldent jeg får requests av bands som jeg blir sittende å høre på en stund.
Rastløs sjel, ikke sant? :)
Men dette var koselyden sin.
Slapp av..ikke noe noise.
Try it.
»
- Login or register to post comments
- Visit Paolo Bigazzi


Recent comments
26 weeks 2 days ago
2 years 1 week ago
2 years 1 week ago
6 years 47 weeks ago
6 years 49 weeks ago
7 years 1 week ago
7 years 34 weeks ago
7 years 38 weeks ago
7 years 47 weeks ago
8 years 4 weeks ago