Musikk og Mocha Valencia -

http://www.dagbladet.no/kultur/2004/03/15/393490.html

Kaffekjeden er siste skudd på stammen av bedrifter som forsøker å nyttiggjøre seg endringene i musikkindustrien. Fra i morgen kan Starbucks-kunder i Santa Monica, California velge mellom mer enn 250.000 låter til kaffen.

Man kan høre på musikken mens man drikker kaffen, og så brenne ut de låtene man liker best på en CD til å ta med hjem.

Tjenesten skal tilbys ved alle Starbucks 2.500 fillialer i USA i løpet av to år.

- Den nevnte sjappa er et steinkast fra leiligheten jeg oppholder meg i om dagen, saa i morgen skal det kvalitetstestes ;)

Forventingene er vel saa der - men de har jo verdens beste kaffe, saa da saa...

<em>Divabolica</em> sitt bilete

666

Så det er helt greit for Starbucks, men ikke for Napster?
Hvor mye dyrere blir kaffen deres da?
Eller bare legger de det på prisen på de to sortene m FairTrade kaffe de har?
Starbucks og Macca, de er satan selv. og Cola.

Kan man ikke være som alle andre, får man bare være seg selv.


<em>Kat</em> sitt bilete

667

Sorry DivaB, men jeg staar last og brast (ellerhvafaendetheter) ved Starbucks' side. Har ikke smakt bedre kaffe siden jeg sist noet slabberas hos deg, og du har vel neppe franchise-planer ;)

Og ikke minst - de aapner filial rett nedi gata her!! Jubel!

Melder forresten KFC paa antikrist-listen.

"It's a mild, mild day, Starbuck"
- Captn. Ahab

________________________________
Stop spam: http://spamcop.net/


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.