God jul!
Submitted by Karirari on Sun, 24/12/2006 - 09:30
Her oppe daler snøen ned i skjul, og jeg sitter alene i stua med kattene og juletreet. Akk, den som kunne sove lenger enn til klokken åtte.
Ønsker dere alle en snabelaktig jul, håper dere får knallfine gaver, god mat og drikke, hyggelig selskap og kanskje en minusgrad eller to.
Glad i dere!
God jul :)
Kari
»
- Karirari's blog
- Login or register to post comments


God jul! Da er
God jul! Da er bursdagsfeiringen til samboeren min overstått og nå er det på tide å t-banen hjem til mor og far, der det venter store mengder sildesalat og juleskinke. Nam!
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
God jul alle sammen!
God jul alle sammen! :-D