Fin mail
Fikk denne på jobben i dag. Er ikke sikker på om det er spam eller ikke, men artig er den:
Allo jeg heter ***** ******* fra NORWAY jeg lurte på en ting jeg har kjøpt meg amitech mediasenter pc den er 1GB på så da må jeg spørre dere hvor mye mye minne trenger jeg når nye oprativsystem kommer vista jeg har tenkt å laste ned nye vista den norske jeg har XP windows så jeg har lyst å laste den nye norske vista må jeg betale for den når jeg har XP jeg kjøpte den i fjor sommer burde jeg laste den som kommer i januar da lurte jeg på kan ikke dere sende E-post tilbake når dere har teste den nye vista den norske når jeg få E-post fra dere att jeg kan bare laste ned nye vista norske jeg håper att dere sender E-post tilbake til meg *******@online.no
Det hører med til historien at jeg jobber med et prosjekt som heter VISTA, men som ikke har noenting med Windows VISTA å gjøre. Skal jeg svare?
- elektronika's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.
Bare hvis du gjør den med
Bare hvis du gjør den med en flere sider lang løpesetning, kjemisk renset for store bokstaver og tegnsetting.
Og mye
Og mye repitisjoner.
--------
schnooglipoof
men var få
men var få orddelingsfeilserdetuttil
Why do birds suddenly appear ?
Og i dag ringte det en
Og i dag ringte det en mann:
"Hallo, VISTA er sånn ny programvare, ikke sant?"
"Du har nok ringt feil. Vi kaller oss VISTA, men vi driver med oljeforskning"
"Åja, så da vet du kanskje ikke noe om programvaren da"
"Nei"
"Men hva skal jeg gjøre da?"
"Ringe Microsoft Norge kanskje?"
"Åja, er det de som driver med sånt?"
"Jepp. Ha en fortsatt fin dag!"
Jeg mistenker at dette ikke blir siste gangen.. *sukk*
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Hihi, han gav seg i
Hihi, han gav seg i hvertfall rimelig raskt :D Det er uunngåelig at du får en eller annen idiot som insisterer på at: "Du vet ikke hva du snakker om! Skaff meg noen som vet hva de snakker om! Jeg har rett! *wraaaaawr*"
Jeg kan alltids svare noe.
Jeg kan alltids svare noe. Få dem til å sette inn et par tusenlapper på kontoen min og si at programmet er på vei i posten?
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Hih, si at du skal sette dem
Hih, si at du skal sette dem over til kundeservice, og lag en egen linje med en svarer som sier: "Du rykker stadig frem i køen.", og se hvor lenge de gidder å vente.
Alle våre kundebetjenere er
Alle våre kundebetjenere er for tiden opptatt, men De vil bli satt over så snart vi finner en ledig. Våre åpningstider er mandag til torsdag 08:15 til 12:00 og 12:30 til 16:00. Fredag 10:00 til 12:00 og 12:30 til 15:00. Lørdag og søndag stengt. De kan også kontakte oss på mail på something@something.no. Hold linjen, De rykker stadig frem i køen. Alle våre kunder er viktige for oss, takk for Deres tålmodighet.
Og btw, du er blitt satt over til et femsifret nummer som koster 12,80 i minuttet og vi har tre kundeansvarlige og femti stk i kø, og alle skal ha support.
___________
The needs of the one must always outweigh the needs of the many.
Veldig artig. Får sjekke om
Veldig artig. Får sjekke om vi har en ledig linje her :-)
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Ventemusikk
Velg noe fin ventemusikk også. Ventemusikk er viktig. Veldig viktig.
ooooooh, hva med den plata
ooooooh, hva med den plata med Barbara Streisand og han ene Gibb'en. "I am a woman in love"...hmmmm husker ikke resten av teksten. *nynner*
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Jeg nominerer hun
Jeg nominerer hun klynkesyngedama som sutregnåler: "I dont wanna beeee....a murderer....*ynk ynk ynk*" på radioen hele tida.