:D

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest!!!!!!!!
Åhhhhh jeg vil ha et sverd og fekte mot store blekkspruter!!:D
*hoppe opp og ned av barnslig lykke!!*

<em>Karirari</em>'s picture

jeg vil ha johnny depp med

jeg vil ha johnny depp med sukkerstrø på.

åh, og sverd og blekkspruter, for all del.

*i feel sullied and unusual*


<em>irma vep</em>'s picture

Vil også ha!

Johnny Depp, ja takk :) Flott film.

"Unpredictable like the sun. And the rainfall"


<em>Karirari</em>'s picture

Vi kan dele! Heh, jeg syns

Vi kan dele! Heh, jeg syns den ble litt slitsom når den bikket over to timer.. kunne de ikke bare stå stille et lite øyeblikk! Hjalp ikke akkurat at jeg siste halvtimen var så tissetrengt at jeg holdt på å krepere.


<em>Loulou</em>'s picture

Den fyrste var best.

Denne vart liksom ei episode av ein serie meir enn ein film. Men Johnny er Johnny. Treng ikkje sukker på den kaka.


<em>Karirari</em>'s picture

Jeg må innrømme at når

Jeg må innrømme at når jeg ser denne type filmer lar jeg meg distrahere alt for mye av tanken om at herregud, de må stinke noe helt avsindig. Så jeg vil gjerne forandre litt på ønsket mitt - johnny depp med tannbørste og tannkrem.


<em>Loulou</em>'s picture

Brunt!

Brunt!


<em>Nikko</em>'s picture

Stinkepirater...

...er da ingenting når man har vært et par dager på Arvika? Da lukter jo alt annet roser og nybadete bebiser.
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>Loulou</em>'s picture

Ekstremt godt poeng. Brunt,

Ekstremt godt poeng. Brunt, faktisk;-)


<em>Karirari</em>'s picture

pøh, er en forskjell på å

pøh, er en forskjell på å ikke dusje to tre dager og å gå i de samme klærne et halvt år, og å aldri ha pusset tennene - ever :P


<em>Loulou</em>'s picture

Er ein stooor forskjell

på å ikkje dusje på ei veke og gå på fylla kvar dag, og det å rave rundt i arvikaleire. Den leira stinkar verre enn pisserenna på det sore stinkdyrårsmøtet.


<em>Karirari</em>'s picture

....hva gjorde du på et

....hva gjorde du på et stinkdyrårsmøte?


<em>Loulou</em>'s picture

Skaffa julegåve til

Skaffa julegåve til naboane. Må berre lagrast litt so blir den perfekt.


<em>Karirari</em>'s picture

iiiih får jeg et stinkdyr?!

iiiih får jeg et stinkdyr?! *begeistret*


<em>adam</em>'s picture

Ikke pokker!

Jeg vil ikke ha noe stinkdyr! vil faktisk ikke ha dyr.


<em>Loulou</em>'s picture

Ingen dyr, berre stink.

Ingen dyr, berre stink. Tenkte eg. Men kven har sagt at det er til dykk? Eg tenkte meir på å helle det inn gjennom vindauget til gneldrebikkje frå helvete.


<em>Karirari</em>'s picture

ooooooh.... *mwuahahah*

ooooooh.... *mwuahahah*


<em>irma vep</em>'s picture

Trilogi.

Det er jo del to av en trilogi, og trilogi er jo en slags serie. Da er det ikke så rart at det blir litt avventende i midten. Treeren blir sikkert enorm :) (Filmviteren irma vep slår til igjen!)

"Unpredictable like the sun. And the rainfall"


<em>Loulou</em>'s picture

Eg veit at det er ein

Eg veit at det er ein trilogi og at vi får den grandiose slutten ved neste korsveg. Men den fyrste filmen vart laga slik at den kunne stå heilt for seg sjølv, dersom det vart ein flopp og dei ikkje fekk pengar til to filmar til. No fekk dei heldigvis det. Men i motsetnad til t.d. Ringenes Herre synest eg ikkje at denne filmen på noko måte kan stå for seg sjølv. Problemet er kanskje at filmen ikkje er bra nok til at eg ikkje legg merke til den ekstremt tynne storyen. Hm.


<em>irma vep</em>'s picture

Hehe,

nå er vel ikke det litterære forelegget til Pirates-trilogien av like bra kvalitet som Ringenes Herre :)

"Unpredictable like the sun. And the rainfall"


<em>Loulou</em>'s picture

Godt poeng

Godt poeng


<em>adam</em>'s picture

triologi og trioligi

Den først filmen sto jo på egene ben, og når de så at det ble bra laget de to til... og hvem vet, så bra som det ser ut til at de kommer til å gå, kan det jo fort bli enda fler...


<em>irma vep</em>'s picture

Litt sånn

som Politiskolen 1 og 2 og 3 osv. Jippi!

"Unpredictable like the sun. And the rainfall"


<em>adam</em>'s picture

ja akuratt

Mangler bare en kar som lager "realistiske" helikopter lyder


<em>Loulou</em>'s picture

Realistiske

Realistiske vind-i-segla-lydar, meiner du vel?


Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.