10/4 deler
Skrive av Guzzy mån, 28/01/2008 - 22:45
Fikk til en artig bassloop takt med Virus synthen her, den går opp i 5 (Cubase instillinger på 10/4'dels takt) :-)
»
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.
- Vitj 10/4 deler


Nye kommentarar
26 veker 6 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago