Bloodline v2.3
Skrive av Neocrusader fre, 04/09/2009 - 20:34
0 kjem; 2 anbefaler; 1 kjem kanskje
26/09/2009 22:00
Sted:
Bergen
Electro Industrial Evolution
26 september åpner vi dørene igjen dørene etter en lang sommerferie.
Forvent som vanlig kjettinger, røyk og post apokalypse.
I tillegg gjester en-mannsprosjektet Nechrology oss live, så det blir første konsert i bloodlinjens historie.
DJs:
Ejectorhead
Miss Antrop
Neocrusader
cc: 50,-
ID: 20 år


Nye kommentarar
26 veker 6 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago