Hendingar
| laur | ||
|---|---|---|
Start: 21/09/2019 18:03
Etter en hyggelig kveld Lørdag 3 August gjør vi oss klare for høsten og hva er vel bedre da enn å ta seg en tur på Gamlehjemmet i Markveien 61. Det er mørkt og grått ute,men varmt og deilig inne. Gode mennesker,god musikk og noe å forfriske seg med,hva kan gå galt? Jeg vil nok en gang dykke ned i musikkens forvirrende verden og finne nye men også gamle perler. Indie,Shoegazer,Postpunk,postrock,Metalcore,Alternativ,Synth og Goth er stikkordet. Adressen er Markveien 61 og du må være 20 år Vel møtt | ||


Nye kommentarar
27 veker 5 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 6 veker ago