Hendingar
| laur | ||
|---|---|---|
Start: 26/03/2011 20:00
Så spiller de igjen. Slagsmålsklubben 26. Mars på Betong. Start: 26/03/2011 22:00
Det er med stor glede at vi i Hellfire igjen kan innbyde til MASKERADE. Dette har de siste årene blitt en stolt og kjær tradisjon som vi gleder oss til å gjenta med dere alle sammen. Som alltid er det masken som står i sentrum, og ellers er det ingen regler som begrenser kunstnerisk utfoldelse. Det er ingen dresscode eller maskeringstvang, men vi oppfordrer ALLE til å slippe fantastien løs og gå amok i maskenes verden. Det vil vente premier til beste kostyme! | ||


Nye kommentarar
27 veker 2 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago