Hendingar
| tor | ||
|---|---|---|
Start: 05/08/2010 21:30
Torsdag 5. august Dette kommer til å bli det største på konsertfronten i 2010 for meg! Start: 05/08/2010 23:00
Jeg spiller skiver på Garage 5 august. | ||
|
|
NavigationBrukarinnloggingNye innlegg
Bursdagari dag
Nye brukarar
Pålogga no0 brukarar og 43 gjestar er pålogga.
Tilfeldig nettradio
Siste vevlenkjer |
Hendingar
|
Komande hendingarNye forumemne
Nye bloggpostar
AvstemmingDen nye Covenant skiva?
Er helt fantastisk
11%
Er et bra tilskudd til en bra diskografi
19%
Låter gjennomført
4%
Helt grei, men hvor er hitlåtene?
26%
Er kjedelig
30%
Dårligste skiva jeg har hørt på lenge
11%
Antall stemmer: 27
Hjelp synth!Synth.no trives bedre med litt grunker.
| ||||
Nye kommentarar
27 veker 2 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago