Hendingar
| ons | ||
|---|---|---|
Start: 13/02/2008 18:00
End: 13/02/2008 23:00
Onsdag 13. februar inviterer COTN til mørk* musikk på Sub Café i Oslo. Denne gangen er det GRATIS inngang. Det vil være DJ og café som selger god, sund og billig mat! Children of the Night er et alternativt klubbkonsept med fri aldersgrense i Oslo. Som har en klubbkveld eller temakveld en gang i måneden, og er et alterativ til folk som er for unge til å komme inn på Gotham Nights og Kjettersk Kjeller o.l. | ||


Nye kommentarar
27 veker 3 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 5 veker ago