Hendingar
| fre | ||
|---|---|---|
Start: 18/08/2006 22:00
description:
Vet ikke hvordan synthfolk stiller seg til beinhard dansemusikk, men det skal det i hvert fall bli i morgen. Var en gang i Sverige på hardcore fest og alle bortsett fra meg var kledd i sort og så ut som synthfolk(herlig fordomsfull, den der). Ta en titt og stikk innom om du er interessert i det ene eller andre på agendaen. http://www.drumandbass.no/forums/showpost.php?p=2428&postcount=1 Mvh, Hans Exorcise flyttet fra forum til events
Stad:
Storgata 24 | ||


Nye kommentarar
27 veker 4 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 5 veker ago