Quartfestivalen melder at de har klart å booke sitt største band noen sinne: Depeche Mode. Torsdag 6. juli 2006 står de på scenen i Bendiksbukta.
1-800-RØLP
Halfface-Queenofshit-Mah-reritt!
Råtafest-Shotsurprise-Rock og Metal i herlig forening!
Nye kommentarar
26 veker 5 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago