Hendingar
| tor | ||
|---|---|---|
Start: 16/02/2006 20:00
description:
Kveld 1 av 3 Det oppløste bandet kom ganske overraskende sammen igjen under studentuka i Trondheim tidligere i år. Konserten ble filmet og vil bli utgitt på DVD. Tønsberg-bandet debuterte på plate med EPen "Pluto" i april 1992. Siden fulgte "Ameneon", EPen "Hjernen er alene", andrealbumet "Total" og den aller største komsersielle suksessen "Metropolis" i 1995. Albumet passerte platina (50.000), vant Spellemannsprisen og gjorde Seigmen til stjerner. CC: Kr 300,-
Stad:
Rockefeller, Oslo | ||


Nye kommentarar
26 veker 6 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago