Mastyr sin blogg
Stiv nakke
Skrive av Mastyr mån, 15/12/2003 - 10:53Arrrgggh! Jeg har skikkelig stiv nakke...
Ligget forkjært?
Stråler
Skrive av Mastyr fre, 12/12/2003 - 11:39Når det tikker inn slik varm og fin melding som i går, blir jeg overbevist at Universet smiler til en
iblant! :D


Nye kommentarar
27 veker 9 timar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago