My head
Skrive av batcheeba sun, 20/03/2005 - 19:12
Man har vært i olso i to dager og man er totalt utkjørt.
man drikker som en stor pike og man har det svært bra.
kjipt å tussle hjem fra blue monk i går så tidlig men ingen å leke med :(
Takk takk takk atropine....reddet meg fra totalt noya.
Svært vakkert....opplevelse.
er i oslo i en uke til.
Hva kan gå galt?
på fylla igjen :D
( no answers)
»
- batcheeba's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 5 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 6 veker ago