Leaving the dream that never ends.
Skrive av batcheeba ons, 02/02/2005 - 22:05
Ikke noe annet enn SPK kan gjøre disse dagene bedre.
Det er oppvaskmusikk....men jeg får lyst å spise såpe.
"Germanik" får meg til å smile med bobbler i munnen :D
Vet ikke om det er bra å spise såpe, men det er sært og derfor fasinerende.
Hm.
(spiser ikke såpe altså men tenker på det)
Instant performance?
(film meg)
»
- batcheeba's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 5 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 6 veker ago