26-9
Skrive av jokke sun, 26/09/2004 - 22:45
det er søndag og jeg er trøtt etter å ha brukt helga mi på umn landsmøte, og spilt rollespill i hele ettermidda. GM slutta også akkurat på det mest duste irreterende tidspunktet, da man må lure på hva, som kommer til å skje, de 5 første minuttene av, neste spilling, i ei heil uke. Det var mange komma. kansje jeg er så trøtt, at jeg bruker ekstra mange komma, som pynt????
»
- jokke's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 4 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 5 veker ago