Sa jeg smør?
Skrive av batcheeba laur, 25/09/2004 - 13:06
joda.
man satt på nettet til 04:30 i natt.
smart pike.
Men nå skal man på cafe med en kompis og det er bra.
"Man kan faktisk ikke ligge i sengen sin hele dagen Frøken"
Når ingen andre passer på meg, må jeg passe på meg selv.
Jeg gjør en utmerket jobb.
Echo and the bunnymen - Ocean rain (1984) : The killing moon.
gjør Janne gla!
Pen helg.
»
- batcheeba's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 9 timar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago