Simplistisk vakkert
Skrive av Panzermensch ons, 22/09/2004 - 21:21
'Ohne dich kann ich nicht sein
Mit dir bin ich auch allein'
-Rammstein, Ohne Dich
I det hele tatt- Reise Reise er jo faktisk ganske fint.
»
- Panzermensch's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 9 timar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago