16-9
Skrive av jokke tor, 16/09/2004 - 15:25
Har egentlig ikke noe å skrive om, men siden det er så lenge sida sist jeg skreiv, så bestemte jeg, meg for å lage et innlegg i bloggen min, om hvor mye ingenting der er å fortelle, om når det er sol ute.
ha en fin torsdag ;)
»
- jokke's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 9 timar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago