Våren er...
Submitted by Ian on Fri, 26/05/2006 - 17:13
...årstiden for polls.
8% (1 vote)
...årstiden for pollen.
8% (1 vote)
..årstiden for polturer (nord, sør eller vinmono...).
8% (1 vote)
..årstiden for den gamle og klassiske leken "Russ og politi".
17% (2 votes)
..En møkkatid for oss allergiker og kommer du med flere dårlige ordspill på ordet pol(l)må jeg drepe deg sakte med overlegg
58% (7 votes)
Total votes: 12


Recent comments
26 weeks 1 day ago
2 years 1 week ago
2 years 1 week ago
6 years 47 weeks ago
6 years 49 weeks ago
7 years 1 week ago
7 years 34 weeks ago
7 years 37 weeks ago
7 years 47 weeks ago
8 years 4 weeks ago