Å neiii!!!
Skrive av General Joy ons, 18/04/2012 - 03:03
Fiiiii faaaan!
Jeg tror det er minst 4 år siden jeg har vært på synth.no. og profilen min lever enda. Jeg må si jeg er skikkelig skuffa over hvor få som har prøvd å kontakte meg. Men nå er jeg tilbake.
Hurra!
»
- General Joy's blog
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.


Nye kommentarar
27 veker 5 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 6 veker ago