The XX billetter?
Skrive av personaljesus tor, 31/12/2009 - 14:38
Hei. Kanskje feil forum for dette, men det kan jo hende det er fler enn meg som synes The XX er verdt å høre. Anyway... Er det noen som har 2 bill tilgjengelig til konserten som er i Oslo i januar?? I så fall gi meg en lyd.


Nye kommentarar
27 veker 9 timar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago