Elektronisk fra Köbenhavn
Skrive av greger tys, 07/04/2009 - 22:23
Fikk tips om bandet Euzen fra ei venninne tidligere i dag.
Selv synes jeg det høres ganske kult ut.
Minner meg litt om Björk og litt om Gåte, kanskje?


Nye kommentarar
26 veker 6 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 47 veker ago
6 år 49 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 38 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago