gird-x
Skrive av Gird_09 mån, 15/12/2003 - 16:56
Dette er en gird-x, modellen som kom etter gird-09, og som fungerte mye bedre. Opphavsmennene er de samme. Gird serien av raketter viste at Sovjetunionen ikke var den taknologiske bakstreberen Russland hadde vært, de var faktisk langt forran vesten i utviklingen av slike ting, et utslag av bolsjevismens teknologioptimisme...

»
- Logg inn eller registrer for å skrive kommentarar.
- Miniatyrbilete


Nye kommentarar
27 veker 4 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 5 veker ago