Billetter til Arvikafestivalen 2009

Billettsalget går unna nå gitt!!! De to billigste alternativene ble utsolgt på under 15 minutter. Det billigste ble utsolgt så fort, at da jeg endelig fikk opp "Kjøp billett"-link som funka, var det allerede tomt. Jeg fikk billetter til nest billigste iallefall.

Denne festivalen kommer til å bli utsolgt FORT!

YIKES!

<em>monoton</em> sitt bilete

995 her også... :D

995 her også... :D


<em>elektronika</em> sitt bilete

Og jeg hadde glemt at

Og jeg hadde glemt at billettsalget startet i dag. Men har da alltids råd til å betale fullpris også.

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


<em>gryken</em> sitt bilete

F***

Er jo utrolig typisk at jeg faktisk ikke kan avse 1100,- fra kontoen før i slutten av mnd. Får krysse fingrene i 19 dager til for at det ikke skal bli utsolgt!

"Never offend people with style when you can offend them with substance."
--Sam Brown


<em>monoton</em> sitt bilete

Solgte visstnok 3000

Solgte visstnok 3000 billetter på 5 min i går.


<em>komputergirl</em> sitt bilete

Jeg stod på kjøkkenet og

Jeg stod på kjøkkenet og passet på at laksen ikke lå i kjelen og trakk for lenge, vel uvitende om helvete som brøt løs på billettservice. Er ikke mye jeg får med meg, gitt! Bortsett fra hvor lenge to laksestykker bør trekke i en kjele såklart.

---

I'm so industrial I stomp to elevator music, bitch.


<em>Happiest</em> sitt bilete

Satt klar med pekefinger på museknapp,

og jammen fikk jeg ikke billett til billigste sort! 895 svenske pesetas! :D Flaks, for en gangs skyld. Wohoo!

--- Whether you'd be glad, sad or bad, you gotta know that there's fun to be had ---

http://www.elektrostat.com


<em>bonk</em> sitt bilete

Det ble de dyreste på

Det ble de dyreste på tyfusen og meg, men det får bare være.

Arvika-yey!

--------

Schnooglipoof


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.