Depeche party

Hvor blir det av Depeche party igjen a? Lenge sia sist!

<em>Electro</em> sitt bilete

Spør 7rym.

Jeg tror han har tid mellom 19:57 og 19:59 førstkommende lørdag :-p


Ha ha

Hallå Alex

Skøyern?

New romance forever


Depeche mode

Når eventuelt har folk tid til noe sånt.
Jeg kan arrangere en depeche mode kveld på maiden vis folk gidder å stille opp.
Vi tar hele katalogen fra 1981 til dagens depeche mode med dunder og brak.
Kan evt få emi til å stille med noen godiser (promostasj) også
Kom med noen forslag om dag,mnd.


En sen høstdag er perfekt

En sen høstdag er perfekt for Mode. Trenger noe som varmer kropp og sjel på den årstiden.


Depeche mode

Noe som sier meg at det er best å arrangere Depeche party på en sen høstdag og ikke midt på sommern. I tillegg foretrekker jeg personlig kjellern på John Dee fremfor Maiden, selvom baren der så vidt har vodka å by på.

New romance forever


Skjønner ik helt hva du

Skjønner ik helt hva du holder på med nå.
Først så kjater du om noen gidder å arrangere noe dm party,og begynner å snakke om john dee.
DU får spørre de da om de gidder å arrangere noe som ikke koster spenn da det koster penger å leie john dee,men du blar vel opp 14000 for å arrangere dm party.
Jeg sa at jeg kunne fikse noe,men skjønner nå at ikke alle er like fornøyd med handlinger.
Fiks det sjæl da!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Retro-syth

Får jeg opplyse om Dikadorens lov om å arrangere noe for de svartkledde i Oslo? "Det kommer ingen når man arrangerer noe for de svartkledde i Oslo, for de er for opptatt med å sitte hjemme og klage på at det ikke arrangeres noe for de svartkledde i Oslo."

Nå skal det, i ærlighetens og redelighetens navn, sies at denne regelen egentlig bør pensjoneres (den ble klekket ut på nittitallet). For de svartkledde har vært veldig flinke til å støtte opp om ting som Kjettersk Kjeller de siste fem årene, Kjeller'n er nå så full at det begynner å bli helsefarlig.

Men litt retro-sything er vel alltids på sin plass?


14000

Ro deg ned!
Visste da ikke at det kosta 14000 og leie kjellern på John Dee jeg da. Trodde det var faktisk gratis å holde partyer der. Selvfølgelig vil jeg heller ha Maiden enn ingenting.

New romance forever


<em>Scorn</em> sitt bilete

Hunter: Får dere lov til å

Hunter: Får dere lov til å ha uteserveringen oppe til kl 03 fra og med juni? DM party på uteserveringen!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.