Lydkort PCI/USB ø.kjøpt

Hei alle sammen.
Som ny bruker av synth.no(mamma sa det ikke var synth), vil jeg herved prøve å få kjøpt meg et ok og rimelig lydkort til min flett nye Phenom kompjuter. ;-)
Noen som har et forslag til hva jeg bør se på, eller kanskje tilogmed har et kort t.s? ;) Makspris er en høvding, g¨r vel an å få noe brukbart for under det vel? Skal *IKKE* produsere Moscow Symphony orchestra, bare kose meg med litt demo(n)-innspilling for bandet. Trenger forresten en midi-sustain/sostenuto-pedal også.
Hopper noen kan jælpe meg. ;)

Vennilg hilsen
Ronny (som venter frustrert på Plugator og ASX-ekspansjonen til CME)
-Syntholog og pianotiker,
Bergen

<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Hva med dette? E-MU 0202 USB

http://www.procom.no/infoShop/isProductDisplayer.php/details/23994

I og med kampanjepris får du det for 900,-, mot vanlig pris 1.300,- Med frakt havner du da ganske nøyaktig på en høvding.

24 bits recording @ 192 Khz - og med støtte for ASIO2-drivere - burde dette koret holde i bøtter og spann til den bruken du nevner - såsant antall innganger er tilstrekkelig. PS! Ser ikke ut som den støtter Phantom Power på mikrofoninngangen - noe som er verdt å merke seg om du bruker mikrofoner som trenger det. :)


-------------------------------------------------
* Forgive me father for I have synth *


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.