Nye T-shirts og Hoods på Bodymap.

Vi har fått inn masse nye band t-shirts & hoods på Bodymap nå.

B.la: Kent, The Ark, Marilyn Manson, OMD, Radiohead, Black Sabbath, Korn, Gorgoroth, Keep of kalessin, Emperor, Dimmu Borgir, Satyricon, Blood Tsunami, Ulver, Nattefrost, Death, Zyklon, Grimfist, In Flames, Opeth, Nightwish, My Chemical Romance, Billy Talent, Fall Out Boy, Led Zeppelin, The 69 Eyes, Type O Negative, Ministry, Gogol Bordello, Guns n Roses, Machinehead, Hatebreed, Rancid, HIM, Green Day, Nirvana, Slipknot, Motorhead, Cradle of Filth, Iron Maiden, Metallica, Manowar, Bullet for my Valentine, Taake, Behemoth, The Gossip, The Klaxons, Arcade Fire, The Strokes, Lordi, Turbonegro, Jonny Cash, Pantera, Foo Fighters, AC /DC, Deftones, Rage Against the Machine, Aerosmith, Coheed & Cambria, Disturbed, Pink Floyd, Kiss, System of a Down, The Doors, Tool, Placebo, Mastodon, Wolfmother, Red Hot Chili Peppers, Blink 182, The Used og en hel del annet.

Vi har også fått inn bager, sekker, belter, luer, trucker-caps, veggklokker og vekkeklokker med div. band motiv.

Så om du har en EMO, Metal, Rock, Goth søster / bror, så har vi masse fine julegaver:)

<em>irios</em> sitt bilete

Synd det er så lite for oss

Synd det er så lite for oss industrielle synthere i denne svære lista ;)
Hadde vært fett med noen julegaver til meg selv... *glis*


<em>komputergirl</em> sitt bilete

ja, jeg er enig. det er få

ja, jeg er enig. det er få industrielle og synthete t-skjorter i sirkulasjon. i Norge generelt. jeg ønsker meg Converter og Unter Null trøyer til jul. det er et veldig stort HINT til de her inne fra Bergen som vet at jeg blir 22 andre juledag. ja. også Covenant da, siden de ikke solgte merchandise på OSF i år.

one world. one sky.
we live. we die.


<em>Morgan</em> sitt bilete

...Industrialshirts.com


<em>irios</em> sitt bilete

Har aldri kunnet kjøpe

Har aldri kunnet kjøpe klær på postordre.
De passer aldri.
Så derfor savner jeg veldig å kunne gå inn i en butikk og faktisk se hvor store tskjortene er før man kjøper :-P


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg har en Sucide

Jeg har en Sucide Commando-tskjorte (burn baby burn står det på den) som du kan få for femti schpenn og porto. Jeg har blitt blakk, så nå gir jeg dem ikke bort lenger :P


<em>komputergirl</em> sitt bilete

ja. den vil jeg ha,

ja. den vil jeg ha, du!
suicide commando er skamfete (og litt teite også)
sender deg adressen min som post til deg idag, så kan du sende den så snart du kan.
yay. selvmords kommandoen og greier. nå ble jeg glad.

one world. one sky.
we live. we die.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Innboksen her, mener du? Jeg

Innboksen her, mener du? Jeg hakke fått no mail..


<em>komputergirl</em> sitt bilete

ja. innboksen her på

ja. innboksen her på synth.no ^^

one world. one sky.
we live. we die.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Ikkeno post her, nope, no,

Ikkeno post her, nope, no, niks. karihardersen@gmail.com kanskje heller?


<em>komputergirl</em> sitt bilete

he he. ikke rart du ikke

he he. ikke rart du ikke hadd fått noe i innboksen din.
jeg glemte hele greien igår.
sender deg en epost idag, så tar vi det derfra.

danke schön

one world. one sky.
we live. we die.


Vi har jo noe elektronisk

Vi har jo noe elektronisk også da, f.eks. Depeche Mode, Mortiis, Goldfrapp, OMD. I tillegg til litt mer Goth / Postpunk ting som: Type O Negative, Bauhaus, Joy Division, New Order osv;)

http://www.myspace.com/dj_burlesk


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

Synd, men ikkje rart

Det er heilt naturleg at dei har mest gaver til veslesøstre og til den langhåra storebroren. Det er dei som brukar mest bandskjorter.

Men eg må stikke innom en dag og titte på Mastodonskjortene. Dei er så pene.

~ikkje selg skinnet før bjørnen er spist~


Da må du være en snill

Da må du være en snill kjæreste å kjøpe en Kent skjorte til damen også;)De er veldig fine.

http://www.myspace.com/dj_burlesk


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

Kravstore folk

No har eg nettopp kjøpt Ashbury Heights, og så skal ho få skjorte også?

Hmmmpf. :p

~ikkje selg skinnet før bjørnen er spist~


<em>komputergirl</em> sitt bilete

argh. har dere Goldfrapp på

argh. har dere Goldfrapp på Bodymap?
da var jeg ikke flink nok til å lete forrige helg da jeg var i Oslo. next time maybe.

one world. one sky.
we live. we die.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.