REGN HELE ARVIKA!!!
Jaja, det måtte jo komme etter såpass mange år med total bortskjemmelse fra solguden(e) i skandinaviske syntheres favør: REGN!
Hvertfall i følge Passagens langtidsvarsel online @ http://vader.passagen.se/index.cgi?place=117084 er det spådd regn til og med onsdag 11. juli (som har en tendens til å fukte campområdene littegrann før vår ankomst), og deretter "troligen" regn med tildels økt temperatur.
Med andre ord blir det første gang jeg gidder drasse med meg regntøy fremfor bare en tannbørste + boksershorts!
Sponfulle dager, paraplyfulle konserter og bikkjekalde netter kaller...
*grøss*
...Men hva gjør man ikke for å se Hocico, FLA, Portion Control, Apotonga Bæsjemann, Militant Cheerleaders..., I AM X, Frozen Plasma, Iambia, The 69 Eyes, Kloq, Menticide, VNV Nation, Pain, Ashbury Heights, Necro Facility, Infected Mushroom, Nouvelle Vague, 120 Days, Backlash, Bloc Party og mer, liksom? :-)
SOL HELE ARVIKA!!!
Accuweather sier noe annet.. Spennende.
Ustabil værtype
Problemet nå er at vi for tiden er inne i en svært ustabil værtype der det knapt er mulig å varsle været mer enn ett døgn frem i tid. smhi.se (Sveriges meteorologisk institutt) varsler idag bygevær ons, tors. Dvs mulighet for en ettermidagsbyge, og ikke kontinuerlig regn hele dagen. Så lengde det blir bedre enn gjørme-helvete i 2004 så er jeg fornøyd :-)
Pakke for alle
Pakke for alle eventualiteter, tror jeg er tingen :)
Jeg pakker alltid alt for
Jeg pakker alltid alt for mye fordi jeg pakker for regnvær, kulde, varme, monstre, ja, rett og slett armageddon.
--------
Herregud, jeg er sjarmerende.
Greit det, da, etter
Greit det, da, etter atomkrigen blir det oss og kakerlakkene.
The bets are on! :-)
"You're as nutty as my shit after I've eaten a bar of Snickers!"
:::ELECTRO:::
Regnfrakken blir hjemme
Jeg går for sol og opphold. Overbevist om at Henrik's kilder er de mest riktige:)
Og når jeg tenker meg om så eier jeg heller ingen regnfrakk - så det får stå til..
Frakk og partytelt!
Min regnfrakk blir med mest fordi den er så badass. ;-P Gummistøvler og jævlig svær hatt tas med fordi jeg tror på Murphy's lov, spesielt denne sommeren...
BTW, og det er en stor BTW: Partytelt er lov!!! Man kan ta det med seg og sette det opp midt i en leir, presenninger er imidlertid ikke lov, ser det ut til. Såh, da må vi vel bare bli enige om hvem som skal anskaffe partytelt?
Alltid lurt å feste det til bakken, btw, for et par år siden vandret en stor, hvit firebent edderkopp rundt på campingen i ensom majestet. *knis*
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."
BlackJack?
Er spent på å se denne regnfrakken det er så mye snakk om;)
Sånn sett håper jeg nesten at det begynner å regne, ellers får vi vel ikke se deg i den - hehe.
*knise*
Det er en god, gammeldags oljehyre, fra mellomkrigstiden, trur eg.
Kan være det går en faen i meg og jeg tar den og hatten på uansett, da... Nå har jeg fått låne høye støvler også, så nå nærmest håper jeg det vil regne. ;-)
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."
Papa Ratzi
hehe.. jeg skal stå klar med kamera! Dette høres lovende ut:)
Hvordan gikk det forresten på Månefisken her forleden? Skulle gjerne vært der ..
Det gikk veldig bra!
Det gikk veldig bra! Kjempegøy å kunne kombinere Combichrist med blant andre Massive Attack, Frankie Goes To Hollywood og Abba. Mye bra låter om puling.
---
har noen anskaffet
har noen anskaffet party-telt?
om ikke kan jeg ta en titt på Clas Olson her i Fredrikstad og titte litt.
det kan da ikke koste så jäklig mye, kan det?
[futureperfekt]
Det har jeg også tro på.
Det har jeg også tro på. Tar sats på at roskilde/hove/quart har tatt vekk det verste drittværet :p
Väderorakel
Jeg tror du gjør lurt i å ikke bruke meg som väderorakel :p
Väderrapport: Arvika
Väderrapport:
Arvika akkurat nå er tungt overskyet, men ikke regn. Bløtt i bakken. Ny rapport følger i morgen
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Idag våknet vi til
Idag våknet vi til strålende sol. Nå er det overskyet med ganske tunge skyer, men ikke så grått som i går. Ser litt blå himmel innimellom. Det går jo riktig vei!
Svensk bacon og finsk rugbrød har gått ned på høygir. Nå er det fram med godboka og så skal sofaen inntas.
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Ìkke bruk opp finværet, da
Ìkke bruk opp finværet, da :p
Er det noen som tar med ghettoblaster til campen?
Jeg lurer forferdelig mye på om noen kommer til å ta med seg ghettoblaster til campen. *lure tenke lure* Heller en camp med regn men med musikk, enn en camp med sol og ingen musikk... elns.
---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *
Jørgen skal jo ikke i år,
Jørgen skal jo ikke i år, og jeg har ikke noe bærbart musikkanlegg, så håper virkelig at noen ofrer seg for fellesskapet - alle blir jo med og spleiser på batterier, absolutt.
Ugh!
Litt kjedelig uten ja.
Noen andre som tar med noe? Eller må jeg saumfare finn.no etter en brukt blaster i kveld?
"Pent brukt" my ass...
Sjekket finn.no for en rimelig, brukt blaster, og fant denne:
"Jeg selger min Boomblaster. Den er pent brukt, og mangler lokket bak, antenne (men radioen er sterk nok for det), og hjul til å styre bass og volum."
Altså, den mangler antenne, lokket bak, og styringshjul for både volum og bass, men den er "pent brukt"?
Go figure. :P
Pent brukt med hammer?
Jeg har en liten sak, men den spiller bare radio, cd og kassett, for dem som husker hva det var. Å kalle den ghettoblaster er sterkt sagt, på størrelse med en vannmelon. Har høyttaler til iPoden, men den går på strøm kun... :(
Happiest Girl I ever knew, why do you smile the smile you do...?
Jeg fant en boomblaster på finn.no nå
For 700,- Så jeg kjøper den. Skulle avgårde og hente den for 30 min sida, men da var selvfølgelig batteriet på bilen jeg låner flatt... og jeg kom meg ikke avgårde. Så jeg henter den før vi drar i morgen. :)
Da blir det mett av stress i morgen tidlig, med å fikse lading av batteri etc. :O Men til Arvika skal man, i tide. :) Så da kan dere ta med dere hjemebrente CDer til vorspielet i campen vår - for musikk blir det.
Den bruker visstnok D-batterier, og 10 av dem pr. runde. *hint hint*
Har du billett? Men ikke skal?
Til Arvika? Margareth kom dit i dag, det var utsolgt, og hun måtte melde seg som funksjonær. Dermed kan hun ikke drikke på festivalen. Har du, eller kjenner du noen som har en billett men som ikke skal avgårde?
Happiest Girl I ever knew, why do you smile the smile you do...?
Arvika utsolgt
Det har aldri vært utsolgt før rundtom torsdag/fredag før, tror jeg. Iflg. billettbestillinga på www.arvikafestivalen.se er det fremdeles dagspass igjen til fredag og lørdag -- torsdag er det utsolgt.
I fjor var det utsolgt en stund før festivalen
Faktisk. Tror også det var første gang.
Var inne i Arvika sentrm
Var inne i Arvika sentrm både i går og i dag. Det begynte å komme en del festivaldeltagere i går, som alle vimset rundt i sentrum i gummistøvler og regnfrakk. De lokale kjøpmennene har også skjønt greia og selger svarte gummistøvler. Yeah! I dag var det enda flere svartkledde i byen, men fremdeles ikke kaos på systembolaget(der jeg fikk hamstret mitt alkoholfrie øl, og ja, damen bak disken så rart på meg).
Har glemt å spise 88:an med lakrissmak, men ellers er alt i rute.
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Vadere...
er innkjøpt, type knehøye Viking (man er jo en...hm?) selvfølgelig i sort(lurte faktisk litt på de i rosa.. knis). Men om jeg har så behov for de er noe helt annet da man dette året skal bo på hotell *gruble* Jau jau, jeg har da plass til de i bilen :-)
Luksus!
"Never offend people with style when you can offend them with substance."
--Sam Brown