Campe på Arvika

Hvem skal?

<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Tentativ

Jeg er fortsatt tentativ teltativ. Vil, men vet ikke om det lar seg orge.

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *

<em>monoton</em> sitt bilete

Ingestrands Camping

Ingestrands Camping for HBOB.

www.ingestrandscamping.se

<em>elektronika</em> sitt bilete

Vi er 10 stk gamlinger som

Vi er 10 stk gamlinger som skal på hytte med crocket i oppoverbakke og mye grillings.

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------

<em>Divabolica</em> sitt bilete

Si det som det er

Villa med badebrygge og kano.

-----
Fine purveyor of madness since 1971
(I wish I could say: "by Royal appointment", but that slot has already been filled. Twice.)

<em>Karirari</em> sitt bilete

Med mindre dere har plass

Med mindre dere har plass til en til, vil jeg ikke høre om det :P

<em>Strega</em> sitt bilete

Skal bo på Ingestrands

Skal bo på Ingestrands Camping, men er klar for besøk i synth-campen på området :)

Don't confuse having an iron rod stuck up your ass with having a spine

<em>Happiest</em> sitt bilete

Jeg skal,

men vet ikke hvor. Skal dele telt med Margareth, men har ikke telt ennå, da drittsekken skar hull i fjor. Men, trenger skyss? Kan jeg få sitte på med noen? Værsåsnill?

Happiest Girl I ever knew, why do you smile the smile you do...?

jeg og! jeg og!

jeg og! jeg og!

Jeg kjører kanskje allikevel...

Nå har det seg slik at jeg kanskje skal kjøre allikevel. Men det blir i en minibil, så jeg kan ikke ta med meg gud og hvermann. Men jeg har vel plass til 2 som så blir tilfelle.

Jeg orker ikke tanken på å vente nesten til kl. 19:00 for å få et tog hjem til Oslo igjen. 6 timer i Arvika sentrum etter 4 dager på fylla er helt utenkelig!

Åh! åh! men...pokker, du

Åh! åh! men...pokker, du kjørte onsdag ettermiddag?

Om jeg kjørte onsdag ettermiddag?

Dvs. for to dager siden? Naaahhh... Måte på hvor tidlig ute jeg skal være da! ;) (Presens, perfektum og futurum, vettu) :D

Men ja, jeg kjører onsdag 11.06, på ettermiddagen. Regner med å kjøre mellom 15:00 og 16:00 en gang.

Du kan godt sitte på om du vil.

Trenger du fortsatt skyss, Else? Jeg har plass til 2 passasjerer i bilen jeg låner til formålet.

Ja, veldig gjerne - men er

Ja, veldig gjerne - men er det noen nå som drar ned på et fornuftig tidspunkt? Jeg vil ikke sove ved gjerdet!

Jeg har alltid kommet på onsdager

Jeg har alltid kommet på onsdager, og alltid fått noen til å holde av plass for meg. Det har funka veldig bra. Veldig mange snille blant synth-teltfolket.

Noen bør da kunne holde av plass til både ditt, mitt og evt. Elses telt. De får øl for det. :)

Jeg har enda ikke sett noen

Jeg har enda ikke sett noen som skal nedover tidligere, skjønneru. Vi får bestikke Nikko og Yngve til å dra ned tirsdag kveld, legger de seg i selen burde de klare å skremme bort folk innen en viss radius.

<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Har jo dratt og holdt av

Har jo dratt og holdt av plass på tirsdagen de siste (5?) årene og har ingen problemer med å gjøre det igjen. Dog har transporten våres blitt ordnet til onsdag i år.
SÅ det er kanskje noen andre sin tur nå?

Hasj fører til batikk

nettopp, jeg har også vært

nettopp, jeg har også vært tirsdagsdrager et par ganger, trives egentlig utmerket med det, digg å slappe av og dra på systemen i ro og mak :P

Høres bra ut det.

Utfordringen min er bare at jeg må avbryte en annen ferie for å dra til Arvika i år, og da må jeg dra så sent som mulig. Det går faktisk an å ta med seg første kvelds drikkevarer fra moderlandet, og shoppe på Systembolaget på formiddagen torsdag. Funker fint som fy.

En bonus med å kjøre i år, fremfor å ta toget, er utvilsomt å slippe å dasse rundt i Arvika sentrum 5-6-7 timer i påvente av toget i retning Oslo. Det orker jeg rett og slett ikke i år.

mhm. ja, jeg sitter gjerne

mhm. ja, jeg sitter gjerne på :) må få kjøpt meg campingstol og en-pikes-telt...

That's a plan

Da sitter du og Else på med meg. :)

Bilen er da full-booka.

Dette blir på bra!

Dette blir på bra!

Jeg og Nikko skal ha vårt

Jeg og Nikko skal ha vårt mørke homoerotiske hjørnet også.

Hasj fører til batikk

<em>Cec</em> sitt bilete

Ingestrand

her og. Takk Henrik!

Men Malmøgjengen kommer gjerne å besøker Oslo gjengen!

Camp Butårta er oppe å

Camp Butårta er oppe å rulle...

Vel, da er jeg bankers

Kjøpte meg billett jeg, klarte ikke å la være. Så da havner jeg vel i campen jeg også. :)

Men er det noen som

skal kjøre og har en ledig plass i bilen sin? Skal ikke bråke og ikke synge kaptein Sabeltannsanger eller noe.

Jeg har heller ikke

Jeg har heller ikke bilplass, vi kan jo busse/toge sammen :)

<em>bonk</em> sitt bilete

Jeg skal toge ned den 11.

Jeg skal toge ned den 11. Noen som skal væme?

--------

Herregud, jeg er sjarmerende.

Jeg vil! Men du skal bo feil

Jeg vil! Men du skal bo feil sted, u h00r.

Me train to

Jeg tar også toget den 11.

Tipper jeg tar toget 15:48 - fremme kl. 18:05 (Kjøretid 02:17) SJ, InterCity

Men blir det ikke litt slit

Men blir det ikke litt slit å finne teltplass på ettermiddagen dagen før festivalen begynner?

<em>henrik</em> sitt bilete

Campe

Dere kan jo planlegge å bruke ekstracampen: den er ryddigere, har bedre plass, mindre mas og er nærmere festivalområdet.

Hehe, definitivt en plan,

Hehe, definitivt en plan, jeg vil gjerne ligge der!

Jeg bor gjerne

i ekstracampen, da det var så mange som tråkket på hodet mitt i fjor. Med litt flaks skjærer ingen hull i teltet mitt heller og stikker av med ryggsekk og svette t-skjorter... Ah, men da blir det tog da kanskje? :)

Jeg er med på det!

Men er det virkelig ingen andre enn oss som skal dit da? Nikko og Yngve skal vel dit også? Kanskje de skal dra tidligere, og kan holde av plass til de som kommer litt senere? Jeg skulle gjerne dratt tidligere, men forløperen til den togturen er en 3 1/2 times busstur fra Kragerø, fordi jeg stikker rett fra hytteferie derfra.

Dere andre som leser dette, og har planer om å ligge i campen. Gi lyd fra dere. Det er så mye mye bedre om det er litt organisert, og at vi da klarer å ordne oss en "fellesplass" å samle teltene våre rundt. :)

fullt

Er det stress å "holde" av plasser der den 11? Vi er 5 stk som drar til kvelden den 11.. Så kommer det rundt 6 - 8 personer på formiddagen den 12. Er det veldig fullt den 11?

....har du vært på arvika

....har du vært på arvika før?

Helt håpløst

Det er helt håpløst å komme på ettermiddagen onsdag dersom ingen har vært snille å holde av plass til deg. Iallefall hvis du har et ønske om at det skal være en "Oslo-camp" der vi samles i "klynge" for å skape en minimumsillusjon av en privat sfære i campen. Har alltid koordinert meg med noen som har vært snille nok til å holde av plass til meg, og da har det gått bra. Men om du kommer uanmeldt onsdag ettermiddag, så ender du normalt opp i nærheten av gjerdet (les; veldig populært pisseområde). Campen åpner normalt mandag, og veldig mange kommer allerede da, og bruker uka som en fyllefest uten sidestykke. Onsdag ettermiddag er det ofte nær fullt.

Veldig flott om noen vet at de kommer til å dra tidlig, og melder seg frivillig til å ta opp plassbestillinger. De må kjempe litt for å holde på plassene, men hele opplevelsen blir hyggeligere for alle i campen om man er samlet og skaper en camp som folk går rundt og ikke igjennom. Ja, og så blir dagene + vorspielene mye hyggeligere med folk du kjenner rundt deg. :) Å være hyggelig i retur innebærer f.eks. å spandere en øl eller to på frontkjemperne som holdt av plass til deg. :)

Jeg foretrekker å komme

Jeg foretrekker å komme tirsdag ettermiddag, det er perfekt! Telt slått opp i ro og mak, rolig første natt, så en hel dag med avslapping og handling av proviant (les: alkohol) før det virkelig tar av.

har ikke vært på arvika

har ikke vært på arvika nei... har vanligvis pleid å dra til Wacken i Tyskland...

<em>henrik</em> sitt bilete

Ekstracamp

Problemet hvis man skal bruke ekstracampen(e) er at de(n) åpnes ved behov. Jeg er ikke helt sikker på når ekstracamp nummer 1 pleier å åpne, men jeg innbiller meg at det kanskje er onsdag kveld (eller muligens seinere?).

<em>myotis</em> sitt bilete

Du räknar inte personer

Du räknar inte personer när det gäller att hålla av plats. Du räknar antall tält.
Det bästa är att lova uerhörda mängder med dricka till den som orkar ta med ditt tält och sätta det upp sånn halvveis i den campen där det bör stå

Ett annat förslag från soffakanten på höger sida här att att inte åka på festival...

~dieselmannen är din vän~

mest rævva forslaget jeg

mest rævva forslaget jeg har hørt, evah.

<em>Nikko</em> sitt bilete

Hold av plass! c' )

Ove, Liselotte, Yngve og jeg kommer med to telt onsdag sen formiddag/tidlig ettermiddag. Vi vil gjerne innlemmes i det gode selskap! Jeg lover herved et par gode øl + noen klunker med Fernet Branca til dem som holder fulle svenske punks unna og holder av teltplass til oss stakkars småbarnspappor med følge!
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."

Rettelse:

Vi kommer med _ett_ telt: Ove og Liselotte er feige og bor på hytte. Vi småbarnsfedrene, som egentlig ikke trenger å bevise noe mer at vi har baller, trenger teltplass.
Lovnad om Fernet og god øl står ved lag. ;-)
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."

Greit, greit, du trenger

Greit, greit, du trenger ikke komme med trusler!

<em>Neocrusader</em> sitt bilete

Jeg skal tenke på deg når

Jeg skal tenke på deg når kulltabelettene dine slutter å virke :)

Pingle.

Festival uten renneræv er som Skinny uten Puppy. :-P

Dessuten, tror du jeg har med Fernet bare for kicks?
---

<em>Tollef</em> sitt bilete

Gjett hvem som så Skinny

Gjett hvem som så Skinny Puppy live i New York nettopp. De er fortsatt rimelig tøffe i trynet, selv om det gamle materialet er klart best. Ikke noe stygt om det nyere materialet, men det var ikke noe av det som gav meg på langt nær samme kicket som "Dig It" og "Morpheus Laughing". Svina spilte ikke "Assimilate" eller "Smothered Hope", men det er mulig jeg klarte å tilgi dem det.

<em>Ian</em> sitt bilete

Hmm..

Jeg var der ikke, jeg tror ikke Nikko var i Usa da heller... Vet at Henrik var der, og hørte rykter om at PC og du var der også (men de er ikke bekreftet:D ) ...

Nå må jeg bare tolke rett. "Gjett hvem som så Skinny" kan jo gjelde mer enn en person. ("Hvem" kan skjule en gruppe...)

Av Henriks reisebrev(C)(tm) vet jeg at han reiste med flere enn seg selv ("vi har nå annkommet..." osv)

Da jeg ikke har det ikke er bekreftet at det var PC og 12F som var med må svaret mitt bli Henrik, muligens sammen med reisefølge?

(Jeg VET forresten at det var 12f og PC som var med ;) )

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."

<em>Tollef</em> sitt bilete

Næh,

Det var Henrik, meg og Karine.

Hehe. Har sett dem også,

Hehe.
Har sett dem også, så, men på Arvika.
Da hadde Mythmaker, som jeg forøvrig elsker, ikke kommet ut. Er uansett enig i at de gamle låtene eier live. Worlock og Smothered Hope var helt geniale på Arvika.
Og i år får jeg se FLA!!! WEEEEE!!!
---

<em>Hocico</em> sitt bilete

haha

Festival uten renneræv er som Skinny uten Puppy. :-P

Det er det beste jeg har hørt :) Jeg så skinny puppy på arvika, det var en av de feteste konsertene jeg har vært på :) Og nå gleder jeg meg syyykt til å se Hocico! Og mange andre da, men mest Hocico! Hurra :)

<em>komputergirl</em> sitt bilete

vi er to synth-tøser fra

vi er to synth-tøser fra Bergen som kommer i campen også, meg og Kristoffer.
setter pris på at det blir holdt av plasser til oss, Nikko.
bra det er småbarnsfedre som er med for dette er mitt første år på festival.
jeg trenger litt faderlig støtte da jeg vil våkne opp i teltet og ikke bli antastet av en eller annen svenskejävel på ketamin som har dinglet inn i campen etter endt nachspill :x

[futureperfekt]

du får håpe jimmy fra

du får håpe jimmy fra skåne med EBM-sauen ikke dingler innom :D

HAHAHA!

HAHAHA HA AHHA HAHAHA!

Ja, for faen. Han var egentlig utrolig plagsom, men samtidig så morsom og snill at det nytta jo ikke å bli forbanna på ham. :D

Han var alltid så hinsides

Han var alltid så hinsides snydens at det var liksom bare å dytte han avgårde i en annen retning hvis det ble for ille, så surret han videre.

Ok, jeg, deg, margareth,

Ok, jeg, deg, margareth, magnus, anette, michael(?), yngve (?) og nikko (?) nedover tirsdag ettermiddag, opp med telt og andre rare dyr, og så bade, handle sprit og andre morsomme ting på onsdag, og så friske og opplagte til resten av uka. Det er på plan, ikksant?

Ikke glem meg da!

Onsdagsmannen! Kommer jeg også vøttø. Utpå ettermiddagen en gang.

Jeg skal ikke bo helt feil

Jeg skal ikke bo helt feil sted, bare litt. Vi har funnet ut at vi skal bo på ingestrand camping 4 km unna fordi vi trenger å ha det litt rolig, litt god plass og ikke minst en dusj. Men jeg forbeholder meg retten til å krasje (i) teltet ditt ved behov.
Kan hende jeg stikker tirsdag ettermiddag, har plutselig etter mye overtid noen timer til rådighet til avspassering. Som jeg da kan avspassere tirsdagen. Jeh!

--------

tirsdag ettermiddag omg ja!!

tirsdag ettermiddag omg ja!! :D og fikse hår før helga. ok. ok? du svarer ikke på mobilen...

Jeg jobba fra 07:45 til

Jeg jobba fra 07:45 til 17:30, gjorde hemmelighet fra 17:30 til 18:45 også jobba litt til fra 18:45 til 21:00. Gikk i mellomtida tom for batteri på telefonen. Så tok jeg bussen hjem, sovna på bussen, gikk av en holdeplass etter jeg skulle av. Så kom jeg inn døra, lagde mat, tok en pils (ådenvargod) og nå skal jeg lalle.
Fikse hår på fredag før cyberdyne? Ferdig jobb klokka 16. Vi gjøre det da. Nå jeg trøtt. Ja. Du ikke på chat. Fy deg.

--------

<em>Zonetripper</em> sitt bilete

Mot alle odds

har det plutselig blitt praktisk gjennomførbart med arvika for meg også. Så lenge finansene holder da.. I såfall er jeg klar for camp onsdag ettermiddag.

---
"An abysmal ignorance of the mechanics of making music"

Yeah! Dette blir bra, jo! :D

Yeah! Dette blir bra, jo! :D Var det du som hadde jævlig lite telt i fjor? Jeg har ikke telt :(

EDIT: Det hørtes suspekt ut. Altså. Du hadde bittelite telt. Jeg har ikke telt. Hvor kjøpte du teltet ditt?

LOLZ..

Teltet mitt er det mest fantastiske in the history of teltdom. Slår seg opp av seg selv! Mener å huske at de fleste sportsbutikkene solgte det i fjor.

---

blabla

bla

Jaaa, sånn vil jeg ha!

Jaaa, sånn vil jeg ha! Mange schpenn kosta det?

<em>Ian</em> sitt bilete

Dualpostgenerator-demonen

Dualpostgenerator-demonen slår til igjen:D
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."

Kanke vært mye, 300-400

Kanke vært mye, 300-400 kanskje? Ikke mer i allefall.

---

<em>Bariuz</em> sitt bilete

hehe

Magnus hadde sånn magisk telt..... legge på bakken -> dra i snor -> POFF!

--------------------------------------------------------------
www.myspace.com/bariuz
www.myspace.com/cyberdyneclub
www.myspace.com/blackcomedymetal
www.myspace.com/hypnodrift
--------------------------------------------------------------

<em>Martepus</em> sitt bilete

Dro han i snor? Husker bare

Dro han i snor? Husker bare at han slengte det fra seg også sto det:-) Magisk.
Man vet det er sommer når denne campetråden dukker opp azz.

Apati

sitter og ergrer meg grønn for at jeg ikke får fri til Arvika i år...
hadde vært kult med festivalliv i år, føler meg opplagt nok... pluss å se Frontline Assembly, Nouvelle Vague, Scissor Sisters live.. og andre kule band..
*sukk*

<em>jonis</em> sitt bilete

Arvikacampen blir sikkert

Arvikacampen blir sikkert like camp i år som den har blitt i tidligere år. Mye svake håndledd og slikt vil jeg tro :P

Ser ut til at det kommer noe

Ser ut til at det kommer noe smågoth å skal campe der også, en del der som liker sjokotunnelen.

Hasj fører til batikk

<em>jonis</em> sitt bilete

hø hø

hø hø

Du kan få dem til å gjøre

Du kan få dem til å gjøre hva som helst, bare si at du spiller i band. Nikko kommer til å måtte brøyte seg vei gjennom dem :P

Tror du det funker...

Tror du det funker å ta på hvit smoking og rosa magebelte, og si man er vokalist i et danseband da? Hmmm...

Bare hvis du får overbevist

Bare hvis du får overbevist dem om at foreldrene deres ikke liker danseband.

The I

Nei tror jeg skal satse på Tømmerfløtivalen på Finnskogen siden Oslos fremadstormende synthere The I er booket dit og de tydeligvis ikke får jobber her i byen.
http://www.myspace.com/theispace

Eller foresten Arvika har jo FLA.

Hasj fører til batikk

Det var faan..

Hvis det da er noen fler som skal dra på onsdag, og har egnet transportmiddel med plass, er det bare å rope ut.

---

<em>zandra</em> sitt bilete

Vielleicht?

Må lage noen plan. Ich habe noch keine Ahnung, nein.

generated by sloganizer.net

<em>Margareth</em> sitt bilete

Arvikacampen ja.

En venn av meg som også skal, har et digert telt som det sikkert er plass til meg, Kari og Else i også. Det er visst et sånt telt med ståplass i midten og to rom på sidene. Jeg kan godt reise ned på tirsdag men vil ikke alene. Kari være med? Går det noen buss eller tog på tirsdag ettermiddag? Kan du som er erfaren sjekke det Kari?

Jeg vil ikke satse på ekstra camp. Siden man da ikke kan garantere at de åpnes. Risken er jo at man ender opp med et skikkelig elendig campsted i hovedcampen istedet.

Jeg skal se om jeg får orga en presenning og jeg har et minitelt som vi kan prøve å breie oss med så vi får holdt av litt plass.

Det høres jo fantastisk ut!

Det høres jo fantastisk ut! Jeg og Else skal kjøre med Espen på onsdag ettermiddag, men hvis du får ordna alt det der skal du få øl til du dævver av...øl!

<em>Margareth</em> sitt bilete

Men er det fryktelig dårlig vær

så kan jeg ikke dra. Jeg er nemlig ikke helt frisk av lungebetennelsen enda. Jeg skal sjekke langtidsvarselet på svensk tv i morra så avgjør jeg det da.

Og hvor er synth campen?

Enkelt å finne som i fjor?

Vi satser vel på at det

Vi satser vel på at det blir samme sted som alltid. Henrik og gjengen hytter i år *hytt hytt* hehe, så det blir vel ikke noen høy mast med lampe i toppen slik jeg husker fra sist jeg var der. Sikkert like greit. Passe effektiv drita-full-idiotmagnet det der.
;-)
---

Men da må noen dra tidlig

Men da må noen dra tidlig :(

Det stemmer... i år har de

Det stemmer... i år har de noen superplan for Arvika Turbo Camping >> http://www.arvikafestivalen.se/Img/omradeskarta/omradeskarta.jpg

Vel, "noen" kan deflerre

Vel, "noen" kan deflerre ikke bli meg, da jeg har en kone og sønn som har nok med at pappa er borte onsdag til søndag når vi ellers ferierer alene i Fredrikstad.
Hvor er alle de flinke, campingglade syntherne som drar tidlig blitt av? Anyone?
(jada, Henrik, vet at dere er på hytte) :-P
---

Alle (de fleste) har blitt

Alle (de fleste) har blitt gamle GAMLE SIER JEG!!! og småbarnsfedre. Og late. Og redd for telt. *banne i kirken*

:D

--------

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.