Den jævla oteren igjen.

<em>Bassington-Bassington</em>'s picture

Oterpoter

Du disser ikke oter'n!

------------------

While the Rose blows along the River Brink,
With old Khayyam and ruby vintage drink:
And when the Angel with his darker Draught
Draws up to Thee – take that, and do not shrink.

(Omar Khayyam)


<em>Karirari</em>'s picture

Kanskje det er en

Kanskje det er en cheezburger på andre sia av glasset.

No! Not yours!


<em>Scorn</em>'s picture

neppe

tror det er en *iskald* halvliter :P


<em>Karirari</em>'s picture

Haha, jeg lo seriøst høyt

Haha, jeg lo seriøst høyt :D

*elsker oteren*

På onsdag var jeg forøvrig akkurat så full som den ser ut. Varmt vær, alt for lite mat, samt det idiotiske faktum at alt jeg drakk etter kl 15 var alkoholholdig = snydens pike. Jaja. Følte meg 16 igjen :D


<em>bonk</em>'s picture

Tror nok det er en

Tror nok det er en cheezburger ja.

It needs has cheezburger?

--------

bøttehank?


<em>Disynthegration</em>'s picture

Trangt om plassen

Jeg tror at den plassen du ser en den plassen den har. Det er faktisk så trangt at slik må den stå hele dagen. Den klarer ikke å snu seg engang.

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>Richard</em>'s picture

Trist som faaen...

..and all of this just to amuse a busload of tourists taking picturers of captivity in progress..
Sad really...

Makes me think of a fish i once had on my wall,if u pressed the button below the fish,it turned his head and sang: please,release me let me go...


<em>Martepus</em>'s picture

Jepp, det er en meget

Jepp, det er en meget ulykkelig oter.


<em>Karirari</em>'s picture

altså...

(jeg tror det er en fullstendig hinsides på snørra full oter)


Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.