Monomen LP

Jeg er helt solgt!
Steike for et debutalbum.

<em>Oberkorn</em> sitt bilete

Ungdommen nå til dags...

Men i jøssenavn! Lages det virkelig så bra musikk fortsatt? Jeg tror jammen jeg har funnet årets sommerplate for meg, selv om den gir meg følelsen av at det er sommeren 1984 vi har foran oss...

Nå begynner selv denne gretne, gamle gubben å glede seg til å se disse russegutta spille på lørdag.


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Når vi først er inne på

Når vi først er inne på unggutter så har vi jo danske Dune som er enda yngre en Monomen, kanskje mere talentfulle også, som spiller herlig postpunk/synthrock. Et helt avsindig liveband.
Debutskiva kommer på mandag.

http://www.myspace.com/dunesite

Men ja herregud, Monomen skiva var bra!

Hasj fører til batikk


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Jeg fikk med meg Duné live

Jeg fikk med meg Duné live på by:Larm i februar og det var helt vilt hvor de herjet på scenen.
Vanvittig energi og utførelse. Som en punk utgave av Monomen.

--
Hell is where the heart is...

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>Tollef</em> sitt bilete

Danmark

Ved zapping forbi dansk tv, har det vært påfallende mye fet åttitallsinspirert musikk. Jeg har ofte ikke fått med meg navnene, men jeg sitter igjen med inntrykk at danskene har mye spennede på gang for tiden. Det kan jeg ikke huske å ha uttalt om dansk musikk før.


<em>Dr. Hassel</em> sitt bilete

Good stuff!

Platen har surret og gått på spilleren min hele uken! Gleder meg til lørdagens konsert,ja!

Be happy or not!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.