Gylne tider turne!
Gylne Tider sommerturné
Gylne tider sommerturné starter onsdag 18. juli på Wrightegaarden i Langesund og avsluttes i Ålesund søndag 5. august Artistlisten vil variere fra sted til sted, og følgende artister er bekreftet for turnéen: Alphaville, Tony Hadley (ex Spandau Ballet), Paul Young, Katrina (ex Katrina and the Waves), Return og Ole Evenrud i tillegg til Gylne tider gutta Øyvind, Steinar og Ingar.
Bekreftede datoer er:
Onsdag 18/7: Langesund, Wrightegaarden
Torsdag 19/7: Tønsberg, Slottsfjellet
Fredag 20/7: Ski, Torget
Lørdag 21/7: Trondheim
Tirsdag 24/7: Mandal, Buehallene
Onsdag 25/7: Kragerø, Quality Spa & Resort Kragerø
Torsdag 26/7: Gjøvik, Gjøvik Gård
Lørdag 28/7: Sarpsborg, Kulåsparken
Søndag 29/7: Lillestrøm, Gamle Strømmen Stål
Fredag 3/8: Bergen, Grieghallen
Lørdag 4/8: Stavanger, Viste Strandhotel
Søndag 5/8: Ålesund, Colorline Stadion (Sammen med Dance With a Stranger og TOTO)
Hva?! Skulle de ikke innom
Hva?! Skulle de ikke innom festningen i Halden da?
http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=158039
Har Halden blitt nedprioritert og de drar til SÆRP i steden. Nei, nå blir det streik her!
Som Gird sa: skulle du ikke
Som Gird sa: skulle du ikke ønske du var i Ålesund nå, Janne?
Drep meg...
-Som i en veldig tunnel klinger lyden
av mine skritt imellem vegg og vegg-
R.Nilsen
Hjelpe og trøste meg!
Dance with a stranger og TOTO.. Hvis de får booket inn mezzoforte også, setter de rekord i øre-terror. Jeg ville mye heller ruslet rundt i Tel Aviv iført turban, løsskjegg og 15kg plastelina tapet til kroppen enn å oppholde meg i nærheten av Ålesund den kvelden..
Be happy or not!
Jeg synes godt de kunne
Jeg synes godt de kunne valgt et annet tidspunkt for Bergenskonserten enn dagen etter terminen min... *knurre misfornøyd*
HÆ? Termin?
Er du gravid? Skal man gratulere? Mye info man får her i gokk, gitt...
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."
Jeg tror du må være den
Jeg tror du må være den eneste i min utvidede vennekrets som ikke har fått med seg det nå, ja ;)
Gratulerer så vanvittig mye!
..til dere, alle tre!!! Lykke, endeløs glede og søvnløse netter venter dere! :-D
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."
Tusen takk :D
Tusen takk :D
Ter-hvafornoe?
Hmm. Ser ut til at jeg ikke kan regne meg som i din vennekrets, men det er joingen overraskelse iom at jeg ikke kjenner deg, har mødt deg eller vet stort annet om deg enn at jeg skylder deg en øl for ett subkult-subdomene du hjalp meg med:)
Grattis så meget:)
All lykke og lykke til:)
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
Og i Danmark...
...skal artistene blant annet ha med seg Jimmy Somerville!!
"You're as nutty as my shit after I've eaten a bar of Snickers!"
:::ELECTRO:::
jepp
jepp, bare synd det er i fokkings vestjylland = jokkmokkland-langtvekkistan :(
- - -
rock 'n' roll skal synges på engelsk