Pink på Koengen
Skrive av Tone tys, 08/05/2007 - 12:41
*hark*.. og jeg som håpet på Depeche Mode? ikke helt det samme dette her, gitt:(
|
|
NavigationBrukarinnloggingNye innlegg
Bursdagari dag
Nye brukarar
Pålogga no0 brukarar og 1 gjest er pålogga.
Tilfeldig nettradio
Siste vevlenkjer |
Pink på Koengen
Skrive av Tone tys, 08/05/2007 - 12:41
*hark*.. og jeg som håpet på Depeche Mode? ikke helt det samme dette her, gitt:( |
Nye kommentarar
Komande hendingarNye forumemneNye bloggpostarAvstemmingLørdag=?
Pizza, rødvin og kos
19%
Lynol, selvskading, og My Chemical Romance
2%
Synth, øl og Docs
42%
Neofolk, naziestetikk og kynisme
2%
Goth, rødvin(sic) og ny eyeliner
4%
Grisefylla, tapt mobiltelefon og sjefsnoia
8%
Øl, fitte og hornmusikk
6%
Rosa drinker, rumpe og cumshot
0%
TV, cola og østbågar
15%
Blogging, farris og tørre kjeks
2%
Antall stemmer: 48
Hjelp synth!Synth.no trives bedre med litt grunker.
|
Jeg klarte aldri å skjønne
Jeg klarte aldri å skjønne hvorfor jeg hatet Pink så dypt og inderlig. Men så oppdaget jeg at det var Linda Perry fra 4 Non Blondes som hadde skrevet mange av låtene. Og da gikk det opp et lys...
------------------
While the Rose blows along the River Brink,
With old Khayyam and ruby vintage drink:
And when the Angel with his darker Draught
Draws up to Thee – take that, and do not shrink.
(Omar Khayyam)
Confession time again...
Jeg spanderte P!NK-billett på min datter da hun spilte på Oslo Spektrum den 10/3-2004 og jeg må si at selv om Linda Perry har skrevet en og annen låt var det innihelvetes mye bedre enn mye annet jeg har sett live. Skal la være med å fornærme utallige synthband. *ooops* :-P
P!NK hadde scenenærvær, baller og et budskap. Ikke alt der en 12-åring hadde trengt å få med seg, det må innrømmes, men generelt var det en skikkelig höydare av en konsert. Kjøper ikke noen av skivene hennes og hadde vel ikke lagt meg i kø for på få billetter til Koengen, men hadde hun spilt på Arvika, f. eks. hadde jeg tatt turen innom.
---
"Absolutt hyggelig å være med et menneske som har noe inne i hodet også, og ikke bare trenger en skalle for å skille ørene nok til å høre i stereo."