Hvem skal synge for meg i neste års Grand Prix?
Skrive av TrendyMessiah mån, 23/04/2007 - 14:51
GP blir gøyere og gøyere. Mye å le av i år. DJ Bobo med svensk-nittitalls-dance-sound. Bulgaria med dansk-nittitalls-dance-sound(rytmene), men artig image. Nei dette må jeg se.
Har forresten en kommers låt som jeg skal melde på til neste års finale. Alt er ferdig, men lurer på om jeg skal bytte vokalist. Hvem kan være aktuelle? Rune Rudberg? Aylar? hehe, forslag tas i mot med takk :-D
Ja, dette er humoristisk, men det er seriøst at jeg skal melde på en låt. Og har du forslag uansett hvem det er, så kom med det.
dark wishes
TrendyMessiah
Lene alexandra damen! Få
Lene alexandra damen! Få henne til å strippe litt og shake litt på booty så vinner dere nok :P
--------
schnooglipoof
enig -----------------------
enig
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Stig van Eijk er vel klar
Stig van Eijk er vel klar for et comeback?
Seriøst så tror jeg kanskje Alex Møklebust har en scenepersonlighet som kler MGP.
Hasj fører til batikk
Hva skjedde med
Hva skjedde med idoldeltakelsen din, forresten?
Idol? Må du ikke være
Idol? Må du ikke være under 16?
Ser ut slik når man ser på dem...
Men jeg tror faktisk reglene tilser man må være over...
Kurtemann var jo langt over 16
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
Ny øvre aldersgrense i år
Ny øvre aldersgrense i år er 35, faktisk. Noen jeg kjenner som skal delta?
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Tiril Trottland!
En selvsagt kandidat! Sjekk ut Pøls Med Sprøstekt Løk: http://www.myspace.com/tiriltrottland
Falaffel
Og når jeg først er inne på gatekjøkkenmat; Intergrill er en fabelaktig sommerlåt: http://myspace.com/50hertz
håhåhå det var jo flott
håhåhå det var jo flott :O
Tiril Trottland
Har du hørt noe så gæærnt!!
Jeg satte morgenjuicen i
Jeg satte morgenjuicen i halsen da Abstinens gutta puttet "Pøls med sprøstekt løk" på radioen. Storveis!
Hasj fører til batikk
hoi, så jævlig...
hoi, så jævlig...
Diva
en av jentene fra Diva? eller begge?
Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil!
Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! :P
---
-What's the difference between Jedi and Ninjas?
- Jedi are tucked away safely in your DVDs. Ninjas are standing right behind you. Seriously. (askaninja)
Hehe, du har ihvertfall
Hehe, du har ihvertfall imagen i orden. Skremmer vettet av Olga på 82 (slik at hun ikke våger å stemme på noen andre)
GP
.. jeg skulle gjerne sett et comeback fra Stella Getz! hehe.
Stella??? Hvem faen var det?
Stella??? Hvem faen var det? Husker navnet ikke artisten. Takk til alle for mange faantastiske forslag. :-D
Stella Getz?
Var ikke det forgjengeren til Mira Craig, noen år tilbake da? Sort of.
---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *
Dr. Love
Noen år tilbake ja, begynner vel nesten å bli flere 10år?? Mener hun holdt på i 1991 - hadde et par, kremt, flotte hits med "Friends" og "Dr. Love", haha. Hvis ingen andre gjøre det, skal jeg pokker forsøke å dra henne frem i lyset igjen selv.. Hvis BoBo kan, så kan Stella også :)
Oh, no! :-)
Eller kanskje heller Leila K...hvis noen klarer å omvende henne tilbake som skandinavisk radiolandeplager fra yrket hun de siste 8-10 årene har vært svært aktiv i. Nemlig uteliggerbransjen i Stockholm :-D
"You're as nutty as my shit after I've eaten a bar of Snickers!"
:::ELECTRO:::
Haha ja... stakkars Leila K
Hun falt rimelig langt. Så en videosnutt av henne som uteligger. Ondsinnede sjeler oppdaget hvem hun var og fanget henne på tape.
---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *
Kanskje
Kanskje Motherfuckingdivaqueen synger litt for deg...
"Tingene er ikke, hvad man tror de er - det tror man jo for resten ikke."
Piet Hein
Jahn Teigen, case
Jahn Teigen, case closed.
---
Jeg er så kul ass
Hahaha, jeg har sett
Hahaha, jeg har sett mothafuckadivaqueen live på martins i lillestrøm! Hahaha!
--------
schnooglipoof