Klær til pene piker

Det er et midlertidig HM-outlet i Torggata, rett ved plassen foran Torggata bad. Jeg stakk innom der i ettermiddag, og konklusjonen er klar: for piker som bruker størrelse 34 er det lite å hente (grmf..), for piker som bruker størrelse 36 er det litt mer, 38 enda litt mer, men hvis du bruker 40 og oppover er hele butikken din!

De har masser av fine skjørt, noen snasne kjoler, og en hel vegg av skikkelig fine småjakker, blant annet en nydelig sånn gothkorpsuniformlignende jakke som jeg måtte klemme og snufse litt over før jeg hang den tilbake. Selvsagt en del småstygt ræl også, men overraskende mye fint!

Og siden det er et HM-outlet er det nesten så de betaler deg for å ta med klærne :D Svinebillig!

De har åpent fra 10 til 18 :)

<em>nymfen</em> sitt bilete

w00t, håper hoppet fra

w00t, håper hoppet fra "lite å hente" til "litt mer" er ganske stort:)
hyggelige jobbnyheter må feires med shopping, juhu.

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Bare styr unna hyllemetrene

Bare styr unna hyllemetrene med suspekte pastellfarga bukser, så :D


<em>nymfen</em> sitt bilete

jeg styrer unna bukser

jeg styrer unna bukser punktum, så det skal gå bra;)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>nymfen</em> sitt bilete

hei, de hadde jo mange av

hei, de hadde jo mange av den gothkorpsuniformsjakken i størrelse 34 da!:)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

HVOR?! :( grmf. fant ingen.

HVOR?! :( grmf. fant ingen. de må ha hengt dem ut etterpå. bastards.


<em>nymfen</em> sitt bilete

det må de nok ha gjort, for

det må de nok ha gjort, for det var nesten så det var flest jakker i str. 34 da jeg var der. 34 og 36. rart. både cordfløyel- og fløyelsversjonen. løp fort etter jobb, så kanskje de har noen igjen:)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>bonk</em> sitt bilete

Jess! Jeg har størrelse

Jess! Jeg har størrelse telt, så here I gO!

--------

schnooglipoof


<em>Karirari</em> sitt bilete

Det samme gjelder deg! Hm,

Det samme gjelder deg!

Hm, eller vent...nei! Alle, kjøp de pastellfarga buksene! Then I´m the prettiest! *mwhahaha*


<em>myotis</em> sitt bilete

Jepp!! Jag fant min

Jepp!!
Jag fant min favoritjacka där. Dvs en jacka som jag köpte för 3 år sen och som jag alltid har haft på mig när det har varit mer eller mindre passande temperatur. Men den jacka har blivit så sliten att den borde gå i graven. Men så fant jag helt lik där på HM outlet. till bara 100 kr :D
Hipp hurra. Så nu kan jag begrava den gamla för jag har en ny.

~var finns Ctrl-Z i det verkliga livet?~


<em>Catgirl</em> sitt bilete

Seriøst...

Jeg lot være å gå inn pga sånne utsalg alltid er for små størrelser for meg...
Har de størrelse "M" for "Mann" på tingene????

"Boys can be so dumb some times" - Tori Amos


<em>bonk</em> sitt bilete

Jepp!

De har alt fra størrelse 32 til 52!
Men alt er jo selvfølgelig ikke like fint. Du burde holde deg for øynene når du går forbi stativet med ROSA og ORANGE (store bokstaver fordi det er virkelig intenst) klær. Eller kanskje bruke solbriller. Hvis ikke vil øynene dine bli svidd! Lover!

--------

schnooglipoof


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg har alltid det motsatte

Jeg har alltid det motsatte problemet, at det er tomt for små størrelser. Kanskje vi burde diskutere hvor vi handler, og bytte? :P


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Teskjekjerringa!

Her sitter man og bekymrer seg for sommerklærne - og om en sløv vintersesong har gjort at man trenger større klesstørrelser i sommer... og så klager du over hvor liten du er. Doh!

Sett deg i fingerbølet ditt nå, og ro ned Akerselva! No offense. :)

--------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.