Hjelp til julekonsert

Dette må da være det ideelle stedet å spørre etter assistanse med lyd og opptak :) Koret mitt skal synge julekonsert 8. og 9. desember i Grønland kirke (vi synger nydelige sanger, så konserten anbefales på det sterkeste). I den forbindelse skulle vi gjerne fått tatt opp en av konsertene. Det hadde vært et hyggelig minne, og vi trenger lydfiler til hjemmesiden. Det blir ikke mikker eller noe sånt, så det som trengs er rett og slett opptaksutstyr plassert midt i kirkerommet.

Er det noen som har noe som kan ta opp lyd, og lyst til å hjelpe oss? :)

Håpefull hilsen

Kari

<em>Scorn</em> sitt bilete

i god gammel norsk black metal ånd...

... kan dere sette en gammel (jo eldre jo bedre) kassettspiller midt i kirkerommet og putte i en slitt kassett og trykke "record".

og for å få dette over på pc kan dere bruke en pc med lydkort og microfon :)


<em>Karirari</em> sitt bilete

Joa, er jo alltids noen som

Joa, er jo alltids noen som har en kassettspiller. Hei, jeg har sånn diktafonting til å plugge på ipoden min. Men tanken med å spørre her var at kanskje noen hadde utstyr av litt høyere kvalitet. Skal alltids få tatt opp konserten, men skulle gjerne hatt et noenlunde ok opptak..


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Hvis du skal få til lyden

Hvis du skal få til lyden fra Transilvanian Hunger, må kassettspilleren i tillegg plasseres inne i en møkkete plastbøtte.

Herre Jemini, Darkthrone var bra på den tida der...

:d

"The love of someone who does not cause difficulties is of long duration. To have a relationship with a friend who is shy and timid is pleasurable; but friends who have continuous needs and demands are unbearable."
- Abu Bakr Muhammad ibn Ahmad ibn Dawud


<em>Scorn</em> sitt bilete

So cold!

Var akkurat det albumet jeg "hadde i hodet" når jeg skrev det forrige innlegget! :)

Kongealbum!


<em>rabiatius</em> sitt bilete

Embrace me in your daylight

Embrace me in your daylight slumber! :P

---
It's bed time! And by "bed" I mean "ethnic", and by "time" I mean "cleansing"!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Særlig. Du tenkte nok på

Særlig. Du tenkte nok på den juleplata deres, du.

Seriøst: Det kan da ikke være lenge til den første svartmetall-juleplata kommer.

:d

"The love of someone who does not cause difficulties is of long duration. To have a relationship with a friend who is shy and timid is pleasurable; but friends who have continuous needs and demands are unbearable."
- Abu Bakr Muhammad ibn Ahmad ibn Dawud


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Postpunkerne kom i alle fall

Postpunkerne kom i alle fall med sitt bidrag i fjor: http://www.purevolume.com/tasteofchristmas

Det er et par ordentlig søte låter på plata.


<em>Scorn</em> sitt bilete

Black Metal X-mas


<em>Baetylos</em> sitt bilete

X-mas Project

Et knippe medlemmer fra tyske thrash,speed og power metal band gjorde ei juleplate på 80-tallet.
Høy hockeyfaktor og uvurderlig rasering av kjente og kjære julelåter på ræva og gebrokken tysk-engelsk.

X-mas Project

--
When we have eachother we have everything


<em>monoton</em> sitt bilete

Hva mener du med høy

Hva mener du med høy hockeyfaktor??!! Er det noe negativt?!


<em>Larsebass</em> sitt bilete

eller denne

http://cdbaby.com/cd/brutalchristmas

"Tingene er ikke, hvad man tror de er - det tror man jo for resten ikke."
Piet Hein


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Siden tema er julesanger

Siden tema er julesanger velger jeg å benytte veto retten min.

Why do birds suddenly appear ?


<em>Karirari</em> sitt bilete

Folk som orddeler der de

Folk som orddeler der de ikke skal har ikke vetorett. Grinch!


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Folk som liker Halloween som

Folk som liker Halloween som er en amerikansk mongo tradisjon tatt over av næringslivet for å tjene penger, har ingen rett til å disse ord delt der sola ikke strekker særlig til. Så det så

Why do birds suddenly appear ?


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg liker Halloween fordi

Jeg liker Halloween fordi det er en fabelaktig unnskyldning for å arrangere en fantastisk kostymefest. De små barna som ringer på døra mi og roper "Knask eller knep!" får streng beskjed om å komme tilbake som julebukker. Folk som kommer med irrelevante unnskyldninger for språklig latskap er, vel, teite :P og hadde dessuten sikkert hatt godt av noen fine julesanger. Poulenc- og Chilcottstykkene vi synger er forøvrig direkte alternative - det blir få tradisjonelle traurige sanger hos oss!


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Å kalle det språklig

Å kalle det språklig latskap er vel litt fordomsfult? Ingen vil påstå at mennesker med dyskalkuli er dumme? Eller folk med dysleksi for underutviklet?

Hasj fører til batikk


<em>Karirari</em> sitt bilete

Nei, men med mindre dysleksi

Nei, men med mindre dysleksi har begynt å smitte ved kjønnslig omgang, tviler jeg på at det spiller noen særlig rolle. I min (begrensede) erfaring er faktisk flere med mild dysleksi flinkere til å skrive korrekt - de er klar over at de har et problem, og korrekturleser derfor tekstene sine.

Majoriteten av orddelingsfeil er latskap, rett og slett. Samme som at jeg et par år etter at jeg gikk ut av videregående begynte å slite med og og å, og kommaregler. Ingen norsktimer, ingen som vurderte språket mitt, og dermed begynte det å skli ut. Det jeg gjorde da var å skjerpe meg, pugge regler igjen, og fokusere på å skrive korrekt. Er fortsatt ikke i gammel god sekserform, men det kommer seg :)


<em>TV Noise</em> sitt bilete

gjesP Why do birds suddenly

gjesP

Why do birds suddenly appear ?


<em>Karirari</em> sitt bilete

Pass deg du, ellers leser

Pass deg du, ellers leser jeg korrektur på tekstene deres! Jeg har en rød penn, og jeg er ikke redd for å bruke den! *vifte med*


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Hvis du betaler frakta kan

Hvis du betaler frakta kan du få en sliten 21" Peseskjerm tilsendt så kan du skrive så mye korrektur du bare gidder ! Har vel 2 tekster på samvittigheten selv og røper ikke hvilke !

Why do birds suddenly appear ?


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg skal analysere

Jeg skal analysere frekvensen av tilfeldige store bokstaver og orddeling, og finne ut, tenk.

En dag jeg kjeder meg.

Veldig.

(julekonserten blir fabelaktig, jeg lover! komme da!)


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Såså

Bare så du er advart så vurderer vi å følge opp julesangene fra ifjor, og det er ikke noe for sarte sjeler med dragning mot røde rettetusjer.

Why do birds suddenly appear ?


<em>Gird_09</em> sitt bilete

keltisk

Jeg som var av den åpenbart feilaktige troen at halloween hadde sine røtter i europa, og lenge før både kristendom og USA var en faktor i vår verdensdel.
Vel jeg tok som vanlig feil da.
Ned med USA og alt som har med USA å gjøre! Stem RV, støtt Daniel Ortega og ikke drikk cola!

___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Vet at Halloween stammer fra

Vet at Halloween stammer fra Irland, og på samme måte som mange tror at Pizza (Big Pan) ble oppfunnet i USA så er den også Europeisk.

Why do birds suddenly appear ?


<em>Karirari</em> sitt bilete

Hih, i tillegg til

Hih, i tillegg til engelsksyken, tror jeg du lider av tysksyken - store forbokstaver i tilfeldig utvalgte ord :p

(mobber du julesangene mine, mobber du meg! *mobbe tilbake*)


<em>optimusprime</em> sitt bilete

De er ikke tilfeldige, de

De er ikke tilfeldige, de heter substantiver og er ganske regelbundne på tysk....

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Når ble europeisk et

Når ble europeisk et substantiv?


<em>optimusprime</em> sitt bilete

I tysk generelt mener jeg da

I tysk generelt mener jeg da vettu...

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Ja, vet det. Skrev først

Ja, vet det. Skrev først "tilfeldige substantiver", før jeg oppdaget at det ikke var substantiver som var kapitalisert (fremmedord ftw!). Har undersøkt tysksyken litt videre, og det er stort sett adjektiver og substantiver den affekterer.


<em>myotis</em> sitt bilete

Dumma... nu blev jag sugen

Dumma... nu blev jag sugen på coca cola ju... arrrgh

~var finns Ctrl-Z i det verkliga livet?~


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Trodde vi var ferdig med

Trodde vi var ferdig med orddelings diskusjonen for lenge siden?

Hasj fører til batikk


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Ord delings diskusjonen, om

Ord delings diskusjonen, om jeg får be.

:d

"The love of someone who does not cause difficulties is of long duration. To have a relationship with a friend who is shy and timid is pleasurable; but friends who have continuous needs and demands are unbearable."
- Abu Bakr Muhammad ibn Ahmad ibn Dawud


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg blir ferdig med

Jeg blir ferdig med orddelingsdiskusjonen når folk slutter å orddele :p


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Amen!

Fikk en mail for en tid tilbake der det stod "hjerne hinne betennelse". Slå den.

---------------------------------------------------------------
"Smooth as shit from a ducks ass"
---------------------------------------------------------------


<em>Itto</em> sitt bilete

viktigste...

er vel at folk skjønner hva man mener?
:D

"Kill a man and you're a murderer."
"Kill a Million....A King"
"Kill'em All!....A GOD!"


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

What part of 'Ph'nglui

What part of 'Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn' don't you understand?

Hasj fører til batikk


<em>jonis</em> sitt bilete

Jeg føler meg som en ganske

Jeg føler meg som en ganske stor nerd.

Og så stemte jeg SV, drikker ikke Coca-Cola og liker stort sett ikke USAnere, men det finnes jo et par greie av de og.


<em>monoton</em> sitt bilete

Jeg liker verken SVere eller

Jeg liker verken SVere eller amerikanere. Stem rødt, ikke rosa!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg stemte Venstre, fordi de

Jeg stemte Venstre, fordi de liker kollektivtransport. Jeg var uenig med alle partiene om noe, men Venstre var de jeg mislikte minst :p


<em>Nikko</em> sitt bilete

Jeg stemmer IKKE SV neste

Jeg stemmer IKKE SV neste gang. Jævla svikere! Eier ikke ryggrad. De har utviklet seg til politiske glassmaneter.
Neste gang stemmer jeg på Batman, for han er den eneste som kan rydde opp i all dritten. Han og politimester Gordon.
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>nymfen</em> sitt bilete

Jeg må si jeg liker ditt

Jeg må si jeg liker ditt politiske ståsted, for ikke å snakke om måten du kom frem til hva du skulle stemme:) Så enig, så enig.

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Hih, var litt deprimerende

Hih, var litt deprimerende da jeg innså at jeg måtte basere valget mitt på hvilket alternativ jeg syns var minst dust.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

det har jeg gitt opp

Jeg har en viss sympati for Venstre, det innrømmer jeg. Det eneste partiet jeg har noen form for sympati med, men jeg får meg ikke til å stemme på dem.
Jeg klarer bare ikke gi fra meg min stemme til noen som ikke kan representere mine meninger. Da velger jeg heller å representere meg selv.

Til vi får en avstemning, hvor vi kan stemme på system, og ikke bare parti innen et system, så stemmer ikke jeg. Jeg er anarkist, det slutter jeg ikke å være med alderen.

(Tenk at vi fikk en slik diskusjon nå da, lenge til valg og greier.)

___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


<em>nymfen</em> sitt bilete

Jeg for min del synes

Jeg for min del synes diktatur hoeres best ut. Dog bare om diktatoren er kvalifisert, og ikke blir stormannsgal, samt hoerer paa raadgivere som vet hva de snakker om. Men sjansen for at en saann person skal dukke opp er forsvinnende liten, samt at jeg tviler litt paa hvor mange jeg faar overbevist om diktaturets fordeler..

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Gird_09</em> sitt bilete

dikaturets vesen

Det er jo strengt tatt det som er poenget med dikatatur da. Du slipper å overbevise folk om noe som helst.
Ellers er jeg noen ganger fristet til å være enig.
Såfremt jeg kan være diktatoren da såklart.
___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


<em>nymfen</em> sitt bilete

men det funker ikke, da blir

men det funker ikke, da blir det opproer og tullball. nei, vi maa overbevise alle om at det er det riktige, saa holder de munn og er glade.

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Det er jo slik det er, alle

Det er jo slik det er, alle styringsformer ville fungert utmerket, hvis bare alle de involverte var smarte, uselviske nøytrale, og så videre. Det utelukker jo dessverre i praksis de fleste karbonbaserte livsformer.

Tøffeldyr for president!


<em>nymfen</em> sitt bilete

men sjansen for at det skal

men sjansen for at det skal finnes én slik person er voldsomt mye stoerre enn for at flertallet av det norske folk plutselig skal bli det. uselvisk og noeytral synes jeg forresten ikke er egenskaper en diktator skal ha. han skal vel heller vaere det motsatte og ha veldig sterke, konsekvente meninger, fordi noeytralitet er et meningsloest begrep naar man selv til syvende og sist er den eneste man tar hensyn til. vel, iallfall ens egne meninger om hva som er bra eller daarlig. det er vanskelig aa vaere noeytral til seg selv.

jeg tror faktisk noeytralitet og uselviskhet er negativt i et hvert styresett jeg.. aa gjoere alle til lags funker ikke og kommer aldri til aa gjoere det.

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Det ble litt fjompete

Det ble litt fjompete formulert, det jeg mente med nøytralitet var vel egentlig mer upartiskhet, at ikke en gruppe behandles bedre enn en annen (apartheid f.eks.) Men uselvisk står jeg for - at rike ikke kan bestikke seg til fordeler, at utdanningsbudsjettet ikke overføres til en konto på cayman-øyene, etc.

Men hah, absolutt enig i at folk er dumme. Er det ikke slik at man finner en folkemengdes IQ ved å ta den høyeste i gjengen og dele på antall medlemmer? Du har lest L, antar jeg, der de tester ut styreformer på den øde øya si? Ingen av dem fungerte særlig bra.

Men jo, diktatur er knall hvis personen på toppen ikke er en nepe, og har gode rådgivere, som du sier.


<em>nymfen</em> sitt bilete

jeg tror egoisme er

jeg tror egoisme er menneskets drivkraft, og jeg tror at en viss mengde egoisme er bra. en diktator ville f. eks. maattet ta vare paa seg selv i saa stor grad at han kan styre landet i best mulig grad. en totalt uselvisk person ville drevet seg selv til doede i forsoeket paa aa hjelpe alle. samtidig maa egoismen selvsagt ikke vaere saa stor at korrupsjon ol. gjoer seg gjeldende. jeg kan si meg enig i at det er bra aa vaere uselvisk saa lenge det er en ganske gradert uselviskhet, mer saann passe-egoisme:) haha huff, dette er saa utopisk at det nesten blir dumt.

har faktisk ikke lest den, men den staar i hyllen, saa jeg burde kanskje plukke den ut?

koselig at dere har julekonsert rett borti her forresten, er det dyrt eller? (saann for a holde seg litt til tema..:))

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

100 kr i forsalg, hvis du

100 kr i forsalg, hvis du sitter i døra og selger billetter kommer du gratis inn :) det blir så fin musikk, skikkelig julestemning, men ikke de vanlige sangene, litt mer variert og alternativt. poulenc f.eks!

og ja, egoistisk er man enten man vil det eller ikke. en av de få sånn moralske/filosofiske doktrinene jeg stiller meg 100 % bak er at absolutt alle handlinger er motivert av egoisme. det jeg mente var som sagt det med å tråkke på andre for å mele sin egen kake, det er ikke en bra egenskap for en god diktator. lysten til å gjøre en skikkelig bra jobb for å oppnå berømthet og tjene bra er like egoistisk, men på en annen måte :)


<em>nymfen</em> sitt bilete

selge billetter hoeres litt

selge billetter hoeres litt for tidkrevende ut, det er midt i eksamensuken:(

hei, vi endte opp med aa bli helt enige, vi er flinke!:D men vi var vel igrunnen ikke saa uenige i utgangspunktet, det kan ha noe med saken aa gjoere;)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Nå kan vi diskutere

Nå kan vi diskutere hvorvidt topartisystemet i usa er bra eller dårlig, jeg klarer ikke å bli enig med meg selv. Dårlig fordi, hei, to partier! Litt begrenset med alternativer! Bra fordi hah, som om våre ørtogførti partier er så utrolig forskjellige. Like greit å samle de to distinkt forskjellige synspunktene.

Hehe, billettselgingen ender alltid opp med å bli besørget av desperate blakke studenter, ingen som har 100 kr til overs gidder :p (forståelig nok)


<em>Karirari</em> sitt bilete

Problemet med å ikke stemme

Problemet med å ikke stemme fordi du ikke liker noen av alternativene (nå snakker vi om de norske alternativene, hvis du lever i et land der partiet som skyter deg i hodet og partier som henger deg er alternativene, er det bare å bli hjemme) er at plutselig viser det seg at det partiet du likte minst av alle har fått mest makt, fordi partiet du syns var litt bedre mangler EN stemme - din! Ingenting forandrer seg til det bedre av at du sitter hjemme og nekter å delta.


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Ingenting?

Dette må jeg svare på.
Det irriterer meg en god del når folk sier akkurat det der.
Man kan bidra til å forrandre et samfunn og forbedre et samfunn på utallige andre måter enn å stemme ved valg. Jeg er helt enig med gird (bombe)
Om mennesker brukte mere tid på side medmennesker, frivillig arbeid og generell godhet, DA ville verden ha blitt et bedre sted.
Jeg gjør min del og har valgt min måte. Og jeg har gjort mye bra for mange gjennom å gi avkall på mye i livet mitt.
Alle som kommer nær meg behandler jeg som dyrbare og jeg bryr meg voldsomt om de svake i samfunnet.
Det handler ikke om å være naiv, lat, dum eller noe annet man får høre fordi man har bestemt seg for å ikke stemme ved valg. Jeg har aldri stemt og jeg tviler veldig på at jeg vil.
Med mindre, som gird sier, min stemme blir hørt og at jeg stemmer på noe jeg tror på. Stem til du blir blå (eller rød eller whatever) men respekter at det finnes mennesker som velger å leve i denne verden på en annen måte enn deg selv.

"Jeg er kokett for faen"
WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY


<em>Karirari</em> sitt bilete

Det jeg mener er at hvis det

Det jeg mener er at hvis det er helt det samme for deg hvorvidt du er litt uenig, veldig uenig eller helt utrolig uenig med hvordan landet styres, da kan du sitte hjemme. Med mindre hele verdens befolkning kjemisk lobotomeres, kommer det aldri til å være en regjering alle er 100 % enige med, det må man nesten bare akseptere. Men jeg gjør min del ved å stemme frem noen jeg er litt uenige med, for å hindre at noen jeg er veldig uenig med får bestemme.

Og jeg sa ingenting om at du kun kan gjøre noe bra ved å stemme. Jeg sa at hvis du sitter hjemme og nekter å delta kommer ingenting til å endre seg. Alt det du beskriver er jo eksempler på ulike vis man kan delta. Klart man kan gjøre fantastisk mye bra uten å stemme en eneste gang, men det fordrer at man deltar, og ikke sier at: "Jeg er uenig med hvordan verden er, derfor vil jeg ikke være med."


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Enig. Fight for your right

Enig.
Fight for your right to party.
Eller noe.

"Jeg er kokett for faen"
WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY


<em>Karirari</em> sitt bilete

:D

:D


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Ved neste valg

stemmer jeg De Grønne...

---------------------------------------------------------------
"Smooth as shit from a ducks ass"
---------------------------------------------------------------


<em>Gird_09</em> sitt bilete

hvem, ikke hvordan

Du ser, at valgene i Norge rører ikke temaet "hvordan landet styres", ikke på noen måte. Norge er et konstitusjonelt monarki, med indirekte, eller representativt demokrati og begrenset parlamentarisme. Det er sånn det styres. Det man derimot krangler så fillene fyker om før valg er hvem som skal sjefe over dette systemet. Ganske tafatt diskusjon det også egentlig, siden det som avgjør er hensynet til økonomiske kalkyler som tar hensyn til handelsbalansen, valutakurser, utenlandske investeringer, og utlånsrenten og sånne ting. For ikke å si hensynet til distriktene, og forsvarspolitikken. I all praksis er det fryktelig lite som skiller politikken til denne regjeringen og den forrige, til tross for det de fleste kaller store ideologiske forskjeller.
Så spørsmålet er: hvorfor stemme?
Man kan helt klart gå til urnene og stemme om man ønsker å gi dette systemet videre legitimitet. Det er tross alt det demokrati handler om, å velge en legitim makthaver til å rutte med pengesekken. Men om man ønsker at det konstitusjonelle monarkiet, med begrenset parlamentarisme og indirekte representasjon skal opphøre, da er man rimelig teit om man stemmer. Da gir man jo sin egen motpart legitimitet. You dig? Man kan absolutt tenke seg justeringer, som at Norge blir republikk, at vi får større rettsvern eller mer parlamentarisme, eller flere representanter og annerledes valgordning, men i bunn og grunn er det det samme. Et system for massene, og det er nettopp massetankegang jeg vil til livs.

Ellers er jeg mer enn villig til å være diktator for dere altså. Bare gi meg makten, så skal jeg huske dere når det hemmelige politet opprettes. ;)

___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Joa, men la oss si at to

Joa, men la oss si at to tredjedeler av norge sitter hjemme ved neste valg - tror du virkelig at noen kommer til tenke at: "hm. jeg tror ikke de liker styreformen. la oss forandre på den."?

(you´ll be first against the wall when the revolution comes! :P )


<em>Gird_09</em> sitt bilete

naturligvis ikke

Men da vil kanskje noen andre gjøre noe med saken. Å tro at staten vil avskaffe seg selv er som å et tro at virus skal bli lei av å plage kroppen på egenhånd. Men jeg tenker langsiktig. Øke folks individualisme, motarbeide statens legitimitet og opplyse om alternativer. Det tar nok lang lang tid, og jeg vil aldri oppleve det, men det er i mine arbeid noe som må gjøres.

Og ja, jeg vet at sånne som meg stilles opp mot veggen når revolusjonen kommer. Bare å ta en rask titt på hva kommunister har gjort med anarkister i historien. Snikmord, utestengning, massakrer etc etc. Fra Trotskij til den spanske borgerkrigen. Er det noe vi anarkister bør ha lært av historien så er det at kommunister er de verste av dem alle. Nytter ikke samarbeide med dogmatiske fanatikere. Marx og Lenin du lissom. Pføy.

___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Det er fint at det finnes

Det er fint at det finnes idealister der ute.

Hasj fører til batikk


<em>Gird_09</em> sitt bilete

tja

Du vet hva Bismarck sa om politikk og pølser og sånn....
Jeg ser ikke på meg selv som idealist, snarere bare lei av masse halvgjennomtenkte ideer og dårlige unnskyldninger for status quo.
"Demokrati er ikke perfekt, men det er det beste vi har..."
You got that right atleast...

___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


"Dette må da være det

"Dette må da være det ideelle stedet å spørre etter assistanse med lyd og opptak :)...."

Tydeligvis ikke, er ikke så mange som retter opp hånda :-o,
Jeg kunne ha gjort det, men bor for langt unna.
Ved 2 spors opptak/avspilling bruker jeg en Roland SP-404, opptak/avspilling direkte til/fra 1gig minnekort.
Større prosjekter f.eks for live band: 16 spor opptak/24 spors avspilling med Roland VS-2480 f.eks http://www11.nrk.no/urort/user/?id=34582


<em>Karirari</em> sitt bilete

Ta en helgetur til oslo da

Ta en helgetur til oslo da vel, du kan ta med deg en til gratis :p

Neida, er en som har sagt at han kanskje kan, og hvis det ikke ordner seg er det jo ganske mange andre medlemmer i koret enn meg, nekter å tro at ingen kjenner folk med over gjennomsnittet bra opptaksutstyr :)


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Kari, du trenger:

To gode mikrofoner (plassert litt unna koret på hver sin side), en laptop med opptaksprogram (feks cubase) og et lydkort. Done deal.

---------------------------------------------------------------
"Smooth as shit from a ducks ass"
---------------------------------------------------------------


<em>Karirari</em> sitt bilete

melder du deg frivillig? :)

melder du deg frivillig? :) du får ta med deg en kjæreste gratis!


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Tjada

Da må jeg i så fall få tak i micer, kabler og stativer... Kan muligens ordnes. Når er det igjen, og blir det noe musikk fra renessansen?

---------------------------------------------------------------
"Smooth as shit from a ducks ass"
---------------------------------------------------------------


<em>Karirari</em> sitt bilete

Nei, det blir Poulenc,

Nei, det blir Poulenc, Chilcott, Kverno og folketoner. Blant annet. Det blir BRA! 8. og 9. desember.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.