Soman's remix av VNV nation - Chrome, har noen den? :)

Jeg leter etter den fulle versjonen av Chrome remixet av Soman, noen som har den liggende et sted tilfeldigvis? ;)

<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg har en på 5,25 min...

Jeg har en på 5,25 min...


<em>jonis</em> sitt bilete

jeg fant jeg fant! :D

jeg fant jeg fant! :D suupert!
jeg har fått så sinnsykt dilla på soman i det siste etter at jeg så ham live. Dritdigg dansemusikk.


Det var det vist det samme

Det var det vist det samme her efter hans spark-røv optræden på mera luna... havde aldrig hørt om manden før
Bedste koncert i hildesheim, eller ihvetfald største positive overrakelsen for min del:)


<em>jonis</em> sitt bilete

Foruten sporene Datc og

Foruten sporene Datc og Divine på platen Sound Pressure så er det utrolig driv i Sex, Drogen and Industrial Remixen han har gjort samt Zombie Girl med I want it remixen.
Etter å ha hørt gjennom VNV Nation - Chrome remixen var jeg ikke så alt for imponert lenger, men bedre enn originalen er den uansett ;)


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Soman er helt rå, den som

Soman er helt rå, den som klarer å sitte stille til Revenge eller Pusher er fryst ned i en cryotank eller lignende. Få denne mannen sporenstreks til Norge, gjerne i en split-headliner med Reaper:-)

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Ian</em> sitt bilete

Jeg trives i Cryotanken min

Jeg trives i Cryotanken min jeg...
(jeg er med andre ord ingen danser:D, har ikke hørt låta, men intill videre har ingen låter klart å motivere meg til å danse, kun kvinnfolk, og da kun om jeg har noen spesiell interesse for dem.. )

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
- www.melsom.be -


<em>Karirari</em> sitt bilete

Etter å ha hørt gjennom

Etter å ha hørt gjennom alt som dukket opp da jeg søkte på soman i iTunesen min, har jeg konkludert med at du må spille han også. Så deh. *hytte med neven*

Etterpå kan du ta oppvasken min, male listene, og bake meg en kake :D


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Kan være fare for at det

Kan være fare for at det kommer en liten Soman-trall ut av høyttalerne på lørdag ja...

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Karirari</em> sitt bilete

w00t!

w00t!


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Og han er den eneste jeg har

Og han er den eneste jeg har hørt som har gjort en Combichrist-låt BEDRE som remix enn originalen (ovennevnte sex,drogen&industi)

I am Lucy Liu! Give me your spines!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.