|
|
NavigationBrukarinnloggingNye innlegg
Bursdagari dag
Nye brukarar
Pålogga no0 brukarar og 4 gjestar er pålogga.
Tilfeldig nettradioSiste vevlenkjer |
Nye kommentarar
Komande hendingarNye forumemneNye bloggpostarAvstemmingLørdag=?
Pizza, rødvin og kos
19%
Lynol, selvskading, og My Chemical Romance
2%
Synth, øl og Docs
42%
Neofolk, naziestetikk og kynisme
2%
Goth, rødvin(sic) og ny eyeliner
4%
Grisefylla, tapt mobiltelefon og sjefsnoia
8%
Øl, fitte og hornmusikk
6%
Rosa drinker, rumpe og cumshot
0%
TV, cola og østbågar
15%
Blogging, farris og tørre kjeks
2%
Antall stemmer: 48
Hjelp synth!Synth.no trives bedre med litt grunker.
|
Jeg har en på 5,25 min...
Jeg har en på 5,25 min...
jeg fant jeg fant! :D
jeg fant jeg fant! :D suupert!
jeg har fått så sinnsykt dilla på soman i det siste etter at jeg så ham live. Dritdigg dansemusikk.
Det var det vist det samme
Det var det vist det samme her efter hans spark-røv optræden på mera luna... havde aldrig hørt om manden før
Bedste koncert i hildesheim, eller ihvetfald største positive overrakelsen for min del:)
Foruten sporene Datc og
Foruten sporene Datc og Divine på platen Sound Pressure så er det utrolig driv i Sex, Drogen and Industrial Remixen han har gjort samt Zombie Girl med I want it remixen.
Etter å ha hørt gjennom VNV Nation - Chrome remixen var jeg ikke så alt for imponert lenger, men bedre enn originalen er den uansett ;)
Soman er helt rå, den som
Soman er helt rå, den som klarer å sitte stille til Revenge eller Pusher er fryst ned i en cryotank eller lignende. Få denne mannen sporenstreks til Norge, gjerne i en split-headliner med Reaper:-)
I am Lucy Liu! Give me your spines!
Jeg trives i Cryotanken min
Jeg trives i Cryotanken min jeg...
(jeg er med andre ord ingen danser:D, har ikke hørt låta, men intill videre har ingen låter klart å motivere meg til å danse, kun kvinnfolk, og da kun om jeg har noen spesiell interesse for dem.. )
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
- www.melsom.be -
Etter å ha hørt gjennom
Etter å ha hørt gjennom alt som dukket opp da jeg søkte på soman i iTunesen min, har jeg konkludert med at du må spille han også. Så deh. *hytte med neven*
Etterpå kan du ta oppvasken min, male listene, og bake meg en kake :D
Kan være fare for at det
Kan være fare for at det kommer en liten Soman-trall ut av høyttalerne på lørdag ja...
w00t!
w00t!
Og han er den eneste jeg har
Og han er den eneste jeg har hørt som har gjort en Combichrist-låt BEDRE som remix enn originalen (ovennevnte sex,drogen&industi)