NIN endelig i Oslo

Fikk vite idag at NIN skal spille på sentrum scene 7.april 07;) Så utrolig feeeett...

Vet ikke noe om billetter enda?

mere gigs her: http://www.nin.com

<em>henrik</em> sitt bilete

NiN

http://synth.no/node/4254

Det bør bli bra, jeg har ikke sett ham siden han spilte på Quarten. Der knuste han både en synth og en gitar på scenen. Juhu!


<em>Braxe</em> sitt bilete

Fytti!

Jeg har aldri våknet så brått som da jeg leste om dette via en sms tidlig på morgenkvisten.
Det blir hurramegrundt!

I`ve got a hole in my head and no one to fix it. Gotta straighten my thoughts, I`m thinking too much sick shit.


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Og nå skal jeg banne i kirken:

Oppskrytt, gørrkjedelig sutremusikk som er like spennende som det Trim for eldre var i NRKs glansdager. Og for å sitere en kommentar om Oasis som passer fin fint til mitt forhold til NIN: Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har hørt om det engang.

Takk for meg, jeg er nå tilgjengelig for deng.

--
When we have eachother we have everything


<em>Karirari</em> sitt bilete

Troll! :D

Troll! :D

Neida, de har en del sanger/skiver jeg rett og slett aldri hører på, fordi det er noe av det uinteressanteste (fine ordet!) jeg har hørt. Men de sangene som er bra, er BRA! Og det er helt greit at du ikke kommer, da blir det mer billett til meg :p


<em>elektronika</em> sitt bilete

Enig med det siste Kariari

Enig med det siste Kariari skriver, egentlig

---

Fantasy night delivery service by Santa


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Helt enig med

Helt enig med Baetylos.
Overlødig og intetsigende.
But do enjoy.

"Jeg er kokett for faen"
WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Enig så enig

Men jeg har heller dårlige erfaringer med å disse band her, så jeg sier ikke mer om den saken. Jeg nøyer meg med et onomatapoetikon: *blargh*
___________
Obedience is your virtue, just as leadership is mine.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Jævlar ! Vræl ut så fort

Jævlar !

Vræl ut så fort info om billetter foreligger.

Why do birds suddenly appear ?


<em>Karch</em> sitt bilete

..

mandag 09.00


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.