Cradle of Filth raserer Heaven 17

Cradle of Filth gjør en cover av Heaven 17 sin Temptation på deres nye skive Thornography.
Ikke akkurat noen innertier kan man vel si.

Se videoen her

<em>elektronika</em> sitt bilete

Men versjonen er morsom, den

Men versjonen er morsom, den skal de ha :-D

---

Fantasy night delivery service by Santa


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Huff da...

Dette var ikke spess bra!

"Tingene er ikke, hvad man tror de er - det tror man jo for resten ikke."
Piet Hein


<em>Nikko</em> sitt bilete

Dette var ikke mye bra, men

Dette var ikke mye bra, men så har jeg aldri syntes at Cradle of Filth var bra. Like skumle som en dvergpuddel i bånd. Det de gjør med Heaven 17s klassiker er vel ikke mer enn man kan forvente av disse overvurderte, overbetalte vattnissene.
Jeg husker da Dani Filth ropte "I want you to raise your hands and point two fingers in the air" til publikum på Arvika for et par år tilbake. Min kjære og jeg løftet resolutt begge hender og viste finger'n til ham og lo av hjertens fryd mens metalhodene ved siden av oss så surt på oss. Da lo vi enda mer og rullet nesten ned bakken mellom ølteltet og Vintergatan.
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg hadde skikkelig

Jeg hadde skikkelig fjortis-crush på han da jeg var smågoth :D Han har blitt pløsete siden da. Men det var fortsatt fantastisk å se dem på Arvika, nostalgi!


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Dem var jo innen på noe på

Dem var jo innen på noe på førsteskiva, men nå er det så utrolig jævlig, og hele bandet er ufrivilg morsomme.

Hasj fører til batikk


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Og angående den Arvika

Og angående den Arvika konserten, så var jo Skinny puppy neste band på scenen og det var så ufattelig mye bedre. Det forklarer vel den nye sveisen til Dani? Så vel sikkert showet deres og skjønte hvilken klasseforskjell det var. Så det minste han kunne gjøre er å stjele litt, selv om det bare er hårsviesen til cEvin.

Hasj fører til batikk


<em>bonk</em> sitt bilete

Ææææ, den kræsja

Ææææ, den kræsja firefox sånn at jeg ikke fikk skrudd den av eller noe sånt før den var ferdig! :-o
Han lille mannen er en ekkel, deigete figur. *grøss*


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Midian

Synes Midian-albumet er knall, men alt etter det har vært grusomt. Klippene fra den nye høres heller ikke bra ut. Usj.

---------------------------------------------------------------
"Smooth as shit from a ducks ass"
---------------------------------------------------------------


Bitter Suites to Succubi

Du burde gi den etter en sjanse også... Det er jo tross alt mest gamle låter, bare med noe av den feteste lyden de har levert til dags dato. Offisiell "gammel cradle før de gikk kommers"-kanon går vel egentlig bare til og med cruelty and the beast, men jeg synes Midian er herlig. Kanskje en av de mest hørte CDene i hylla her. Nå blir jeg vel utstøtt av Jarle for dette, men tiden setter jo verk i alle sår, etc etc... Jeg hadde veldig lyst tli å skrive noe positivt om den videoen det var linka til her, bare for å gi en slags misforstått støtte, men jeg klarer ikke. Dårlig låt, dårlig video, etterhvert et ganske dårlig band. Selv de gode låtene sugde da jeg så dem live...

Silence is pitiful.


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Det var helt forferdelig

Det var helt forferdelig når jeg så dem live. Synes de frem til Dusk and her embrace var et tøft band så har de gradvis skive for skive blitt dårligere og ender opp med Nymphetamine som er en storlagen oppvisning i å suge. Det er så dårlig at jeg lurer på om det er med vilje i et dårlig forsøk på å lage samtidskunst? Rart det at man kan rangere skivene deres etter utgivelses nummer?

Og har foresten folk hørt deres Sisters of mercy cover?

Hasj fører til batikk


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Selvfølgelig er den på

Selvfølgelig er den på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=wSzhmyrhpIo

Hasj fører til batikk


de har kun én video jeg

de har kun én video jeg klarer å se på uten å råtne innvendig, og det er "from the cradle to enslave".. "uncut" versjon, vel å merke..

http://www.youtube.com/watch?v=BLovIDSvulc

fantastisk låt, fantastisk video, fantastisk tekst...

Silence is pitiful.


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Noen pupper og du er

Noen pupper og du er solgt

Hasj fører til batikk


Det skulle de ha tenkt på

Det skulle de ha tenkt på før de droppet dem i resten av videoene. Vi snakker jo om pupper, kjettinger og et glimt av bart underliv her.

Silence is pitiful.


Øh.. de mumlet et eller

Øh.. de mumlet et eller annet om at de skulle droppe cradle-formelen og gå tilbake til røttene, hva nå enn det må bety. britisk åttitallsmetall tror jeg er én av skammelighetene de prøver på. det er hvertfall ikke til å høre på, hva nå enn det er. jeg er uansett ikke verre enn at jeg klarer å nyte klassikerne og la hyllepynt være hyllepynt.

tenker du på no time to cry? jeg elsker den. men jeg er ikke så veldig begeistret for original sisters, så jeg kan ikke sammenligne det. husker Dani i et intervju var litt skuffet over at vokalisten i sisters of mercy ikke ville stå inne for coveren. eller bidra med vokal, som jeg tror var planen/ønsket fra cradles side.

Silence is pitiful.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg syns coverne deres er

Jeg syns coverne deres er noe av det beste de har gjort. No time to cry, og spesielt hallowed be thy name er jo dødsbra. Se, her har jeg et alibi for å like dem da jeg var fjorten, de var jo bra da! :D


Var det på den tida da

Var det på den tida da Midian kom ut eller?

Silence is pitiful.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Err...godt spørsmål. Jeg

Err...godt spørsmål. Jeg var fjorten i...uhm...84..85...86...98? kan det stemme? 84 + 14, joda, 98.

Du får sjekke opp mot diskografien deres.


jeg trodde jeg var frekk.

jeg trodde jeg var frekk. hadde aldri spurt hvis jeg visste at jeg var så nærme sannheten. og hadde jeg kunnet slette beskjedene mine her, hadde jeg gjort det.

Silence is pitiful.


<em>Karirari</em> sitt bilete

Hva, kom det som en

Hva, kom det som en overraskelse på deg at jeg er en ungsau? :D Har jeg noen gang gitt inntrykk av å være særlig moden?


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.