The Oscillators

Hvor blev de av? Hva var det med dem? Hvordan er det mulig at Google ikke returnerer *ett* treff? Tæipen deres som jeg kjøpte på Soundelight på Larsebass' anbefaling fra 1990 er bedre enn mye annet rart for tiden (selv om den støyer en hel del).

<em>Larsebass</em> sitt bilete

De er

borte...
Thomas har holdt på litt med Il Cæsar(eller noe...) og Batmandella, som var med på Psychoactivated 2. Cathrine B vet jeg ikke hva driver med. Sist jeg så henne var hun med i Melodi Grand Prix.... men det er maaange år siden. Siste mann husker jeg ikke hva het, og vet ikke hva driver med.
Sånn kan det gå.
Ellers forstår jeg ikke hvordan du kan påstå at kombinasjonen: monosynth/pølsefingre/live basslinjer og Trosterud Fritidsklubb støyer... Fiiint, synes nå eg ;-)


Det er altså selve

kassetten som støyer ikke musikken, selv om det er tilløp til en del bråk på live-låten fra Trosterud Fritidsklubb. Tror det var en av disse TDK D-60 elendighetene. "Jeg sitter på bunn som en krabbe uten klø-øøør!" PMP-001, man!
-Wgah'nagh Fthagn!-


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.