Ånei, det samme skjedde for få år siden. Jeg kunne nesten ikke få et rom _i det hele tatt_ den gangen ... :( Dustefoppal kan de ikke gjøre alt det der et annet sted ?
Ja, for å være litt surmaget: At ikke disse fotballfolka kan planlegge arrangementene sine litt bedre. Dette taper nok begge arrangementer penger på...Kalenderen står oppi høyre hjørne på denne sida her, ikke så vanskelig å sjekke før man fastsetter dato vel?
Death is everywhere
There are flies on the windscreen
For a start
De burde ha lagt cupfinalen til Bergen eller noe. Er sikkelig lei av at den alltid skal være i Oslo og at masse bønder kommer hit å tror at de eier byen min...
poteter er terorister og
hver 7ende røyk dreper deg
Husk det!
bad memories
Ånei, det samme skjedde for få år siden. Jeg kunne nesten ikke få et rom _i det hele tatt_ den gangen ... :( Dustefoppal kan de ikke gjøre alt det der et annet sted ?
- - -
Hypnoskull til folket!
Neida, det er bare å
Neida, det er bare å kræsje hos noen det.
---
It's bed time! And by "bed" I mean "ethnic", and by "time" I mean "cleansing"!
Hallo Rækedal og co
Ja, for å være litt surmaget: At ikke disse fotballfolka kan planlegge arrangementene sine litt bedre. Dette taper nok begge arrangementer penger på...Kalenderen står oppi høyre hjørne på denne sida her, ikke så vanskelig å sjekke før man fastsetter dato vel?
Death is everywhere
There are flies on the windscreen
For a start
Vakker skrevet:D Har du
Vakker skrevet:D
Har du langt inn en kryssposting til Fotballforbundets sider?
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
- www.melsom.be -
uflaks.... De burde ha lagt
uflaks....
De burde ha lagt cupfinalen til Bergen eller noe. Er sikkelig lei av at den alltid skal være i Oslo og at masse bønder kommer hit å tror at de eier byen min...
poteter er terorister og
hver 7ende røyk dreper deg
Husk det!
http://www.hatogkjaerlighet.blogspot.com/