Clockwork Orange vinyl sökes Sensation Boys

Hejsan jag har letat som fan efter CLockwork Oranges Skiva sensation Boys....är det någon som har lust att göra sig av med den så är jag villig att köpa den eventuellt byta mot något rare svenskt i synthväg eller något annat rare....i vinylväg..:)
Mvh krister
virtualzvamp@hotmail.com

<em>monoton</em> sitt bilete

Hehe

Har den jeg , men selger den ikke:)


<em>virtualzvamp</em> sitt bilete

Aj då

Inte ens mot page-dansande man .:)


<em>monoton</em> sitt bilete

Hmmm...

Ikke frist meg!


<em>Tollef</em> sitt bilete

Svart klovn/satyricon

Sensation boys ble også gitt ut på LP. Da ikke under navnet klockwork orange. Svart klovn/Satyricon inneholder også en fantastisk kul baklengs ++ versjon av sensation boys. Anbefales. Jeg har forsåvidt begge, men kvitter meg ikke med dem. Syvtommeren til Horsemen, på samme label har forresten en b-side som er noe av det vakreste som er laget av norsk synthpop. Denne er selvsagt fullstendig glemt av omtrent hele verden. Ikke rart med tanke på at a-siden ikke var hverke spesielt bra eller spesielt synth.


<em>monoton</em> sitt bilete

Jepp

Jeg har Horsemen 7" også. Skal jammen dra hjem å høre på b-siden etterpå.


<em>virtualzvamp</em> sitt bilete

Krister

Tack för infon nu har man ännu fler skivor att leta efter...:)Jag har hört några låtar med svart klovn dock inte den.....Horsmen skulle vara jätteskoj att höra...:)
Jag håller för övrigt på att pula med en cover på en gammal norsk härlig låt....:)
/Krille


<em>monoton</em> sitt bilete

Oj!

Hvilken låt er det du puler med? Hvordan puler man en låt forresten?


<em>virtualzvamp</em> sitt bilete

SUrprice

Nja det blir en surprice i fall vi ska köra ett lir...:)
pular är samma sak som donar som är samma sak som gör...:)


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Horsemen

Var da det første årntlie gothbandet her til lands. Syns nå jeg.
Og jeg har spilt den på Plan 9.

Kan man ikke være som alle andre, får man bare være seg selv.


Fra Lippo Lippi

Det første norske gothbandet må da ha vært Fra Lippo Lippi. Første LPn låter kliss likt band som Joy Division og The Cure. Dette var i 1981 og lenge før de skiftet ut medlemmer og stil for å komme på hitlistene.


<em>lynch</em> sitt bilete

for å finne LP'n....

Sjekk ut www.gemm.com De har det meste av alt...19 mill plater eller noe (husker ikke helt antallet, men det er ekstremt!)

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.