London?

Sånn for 1 million'te gang i verdenshistorien vil jeg stille et av de tre Evige Spørsmål: Hvilke klubber er kule i London, og hvor er de beste klessjappene ?

<em>Kat</em> sitt bilete

London, ja -

- du kommer vel neppe utenom Slimelight paa loerdagen. 'Full Tilt' i Camden paa fredag er litt 'fjortis'.

Camden er foroevrig trivelig aa 'poke' rundt i - fortrinnsvis utenom helge-maset!

Mitt favoritt-omraade er rundt Brick Lane.
Blanding av Sri Lanka, kunstnere, bagels og sykt kule 2nd-hand butikker.

Midlertidig (?) hjernesvinn stopper meg i aa huske navnet, men dere maa kjoepe et visst blad paa flyplassen og lese paa banen inn til byen, der staar *alle* konserter og klubber listet etter dato og genre.
TIME OUT, var det! De har'n sikkert i Koeben ogsaa, om enn ikke det siste nr'et, bra for planlegging :D


<em>Kat</em> sitt bilete

Ooo -

- og saa maa dere sjekke om det er noe Torture Garden paa gang naar dere er der, verdt et besoek!!!


<em>RKN</em> sitt bilete

kult

Camden og Slimelight står på lista! Hakke så mye tid, dessværre (bare fredag ettermiddag til søndag). Men gleder meg enormt! :)


<em>henrik</em> sitt bilete

London

Jeg flyttet denne tråden fra generelt pjatt til den nye reise-kategorien, jeg. Lurt, ass.


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

gi meg tips

Noen tips om hvor man får bestilt billige biletter ifra?Hvor det er lurest å bo,billigst osv.?Aldri vært der før og håper på å dra en gang i sommer.

_________________________________________________
''Fear me cause Im unnaturaly pink and purple''


<em>elektronika</em> sitt bilete

disse har billige flybillette

disse har billige flybilletter ihvertfall. http://ryanair.com/

"you & me - eternity"


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

overnatting

Takker^^

Men er de til å stole på?Tror jeg har hørt litt av hvert om dem,men så har jeg jo også hørt litt av hvert om andre flyselskaper.Når det gjelder steder å bo så går jeg utifra at det går helt fint med sånne backpackers steder.Noen som har prøvd det og kan anbefale noen bra steder?

''Fear me cause Im unnaturaly pink and purple''


<em>krazycat</em> sitt bilete

my .02

Jeg har reist med Ryanair flere ganger uten problem. Det er litt kjipt at det er et stykke fra Oslo, men flyet tar av og kommer dit det skal og alt i orden.


<em>jonis</em> sitt bilete

når det gjelder billige

når det gjelder billige flybilletter(billetter skrives med to eksemplarer av bokstaven l. jeg sjekket nettopp fordi jeg har vært usikker ganske lenge selv) så fungerer både ryanair og norwegian.
når jeg planla reiseruten min så fant jeg ut at bergen-stanstead stanstead-stockholm og samme vei tilbake igjen var 2500 kr billigere enn bergen-oslo-stockholm.
En smule snodig, men da har jeg i hvertfall opplevd at reiseruter kan bli mye billigere hvis du er villig til å ofre en time eller to ekstra.


Når det gjelder overnatting og sånn

Jeg var i London nå for noen uker siden. Vi fløy billig og bra med britisharways, og bodde veldig billig på ashlee house(ligger i camden). bestillte pakketur hos solfaktor, og betalte vel for hele reisen(m overnatting) 2000 kroner pr pers for 4 dager.


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Sjekk ut Regent

Sjekk ut Regent palace(Hotell) på Piccadilly circus, utrolig nok så er det skitbillig der... Vi var 8 pers der i 8 netter, kom på 1300-noe pund totalt... Og sentralt og touristy.. På Resurrection records og cyberdog i Camden finner man oxo flyere til bra arrangement-ting... Hvis du finner noe som heter Sick and twisted i Islington, DRA DIT! Makan til fet noize/gabber/breakcore/etc. skal man leite lenge etter....

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>elektronika</em> sitt bilete

Vi bodde på Regent Palace

Vi bodde på Regent Palace et par dager nå før helgen. Vær obs på et par ting: det var stort sett kjempelang kø i innsjekkingen(våre venner sto i to timer og ventet, men det var pga strømbrudd, vi sto i en halvtime/tre kvarter). Fellesbadene var ekle og mugne. Og ellers fikk vi følelsen av å være på danskebåten. Men hotellet har en fantastisk beliggenhet og god pris til å være midt i sentrum.

Ang. camden: var innom, men ble skuffet da alle butikkene solgte omtrent det samme. Så ihvertfall godt hvor halve Arvikafestivalen hadde kjøpt klærne sine.

---

Fantasy night delivery service by Santa


<em>Gird_09</em> sitt bilete

samme klær ja

The Childrens Crusade som William Gibson kaller det. Skjønner hvorfor.
Resten av byen er flott, men Camden er et oppskrytt jævla høl for pophorer som tror de er uNdergRound!

You can't spell slaughter without laughter!


<em>Snodige_vesen</em> sitt bilete

islington ja...

masse bra clubber i islington ja, bl a dead and buried, som promoterer med " for dem som vet hvem lords of the new church er", rett og slett bra musikk og bra folk hele veien, liten venue men det passer godt sann, bra indusrial arr pa garage i islington ogsa, rubberball kan vare bra ogsa, og synthetic culture pleier a vere bra, sa klart er tg, torture garden vert et besok om en ikkje har vert der, slimelight er ikke noe sarlig lenger, om du ikke liker a hore pa fjortiser fortelle om alt dopet de har med, har tatt og skal ta, og camden e jo naturlig shoppe sted, og Devonshire arms et naturlig avslappingsted etterpa...

everything here is eatable.I'm eatable, but that my children is called cannibalism, and is frowned upon in most societies.


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Slimelight har oppe til halv

Slimelight har oppe til halv åtte om morran, og en kan ta med egen drikke, for meg holder det leeeeenge%-)

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>tixie</em> sitt bilete

Darkside

Det er en butikk i Camden som heter Darkside. Den er veldig bra. De har mye bra klær der som er billigere enn i Norge:)


<em>Snodige_vesen</em> sitt bilete

darkside

darkside e ikkje sa verst nei, men e egentlig dyr, hvis en har tid te a tusle rundt pa markedet sa kan en finne det samme billigere,

everything here is eatable.I'm eatable, but that my children is called cannibalism, and is frowned upon in most societies.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.