Bergen

Jeg skal jobbe i Bergen man-tor ihvertfall ut oktober og antagelig ut april. Atageligvis blir det lite tid til annet enn jobbing, men skulle jeg få litt fritid hadde det vært stas med tips om steder å gå og ting å gjøre i Bergen på ukedager. Noen som vet noe? dava_lama@hotmail.com er mailen eller så funker det fint å sende meg meldinger her :)

Hilsen David

<em>henrik</em> sitt bilete

Dominion

Folket på http://dominion.no/ har sikkert noen tips. Ellers går det sikkert an å gå på Inside i Vaskerelvsmuget 7.

(Til slutt et lite tips: ikke sett brukerkommentarer til 'ikke aktivert' når du vil ha svar på innlegget ditt.)

<em>dava_lama</em> sitt bilete

Takk, men...

Hva i all verden er "brukerkommentarer ikke aktivert" og hvor stiller jeg det inn?

Work is the curse of the drinking classes

<em>henrik</em> sitt bilete

Beklager

Oi, beklager, det er visst bare administratorer som har det valget. Jeg aner ikke hvorfor den innstillingen slo seg vrang hos deg.

<em>Nikko</em> sitt bilete

Inside...

...er for tiden stengt, grunnet snusk og tull med skjenkeløyve. De har lovet å komme tilbake i august, men i og med at de sa juni i mai og juli i juni, bør det tas med en klype salt.

Finnegans (vis á vis Den Nationale Scene) er et okei sted, der en del av dominionittene holder til på fast basis.

Vil du ha god kaffe(eller te), så prøv Dromedar i Gågaten i Strandg. 81 eller Portofino i første etasje på Hotel Bristol, Torgallm. 11.

Meld deg også på forumet til dominion: http://dominion.no/forum
Masse hyggelige folk som kan gi deg enda flere tips om hvor det er fint å gå.
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.

<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Men den aller beste kaffen

Men den aller beste kaffen har de på Det Lille Kaffekompani ved Fløybanen!

<em>Nikko</em> sitt bilete

JA!!

Det har du helt rett i! Hadde glemt det!
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.

<em>Tollef</em> sitt bilete

Lama

Du har ikke lyst til å kalle deg lama i Bergen ;-)

<em>Divabolica</em> sitt bilete

Så det var ikke bare jeg

som tenkte det.

I kill for money, but since you are my friend, I kill you for nothing.

hvorfor ikke?

hva er galt med lama i bergen?

<em>Loulou</em> sitt bilete

Det finst allereie ein Lama

Det finst allereie ein Lama i Bergen. Og du kjem til å treffe han. I'll say no more.

<em>Karirari</em> sitt bilete

Se på profilbildet til

Se på profilbildet til soulmachine. han fyren i bakgrunnen er lama.

akk

Skjønner. Han vil være lama alene. Men vanligvis når jeg er i Bergen går jeg under dekknavnet "David" så faren er begrenset.

:)

utrolig bra at det finnes en annen lama.. det hadde jeg aldri trodd..

<em>Neocrusader</em> sitt bilete

bra? jeg ser helst at det

bra? jeg ser helst at det bare finnes et stk av den mannen :p

<em>quasipop</em> sitt bilete

Det er med Lama som det er

Det er med Lama som det er med Highlander: There can be only one! Takk og lov for det.

det er vel mer det at du nok

det er vel mer det at du nok ikke vil assosieres/forveksles med han :p

Jeg tror ikke det er noen

Jeg tror ikke det er noen stor fare. Jeg synes ikke han ser halvparten så prinsesseaktig ut som meg!

kjære deg, det er da ingen

kjære deg, det er da ingen som ser halvparten så prinsesseaktige som du gjør :p

<em>Tollef</em> sitt bilete

Lama

er en god venn av oss, men det kan bare være en Lama ;-)

<em>Arduinna</em> sitt bilete

Bergen...

Jeg skal henge litt i Bergen etter at jeg har vaert en svipptur til Moskva i hoest, saa da vet jeg jo hva jeg skal finne paa. Hva skal du i Bergen, mann?

(I morgen har vi for oevrig yellow alert for storm her i Beijing, saa jeg er litt redd for at jeg blir noedt til aa holde meg innendoers. Erlends soester er paa vei hit, saa jeg haaper at vaeret er godt nok til at flyet kan lande.)

((Og du hadde helt rett, Seoul var ikke akkurat blant perlene paa jord saann estetisk sett. Festivalen var dog knall, Placebo sparket rumpe saa det holdt :))

It's only when I lose myself...

<em>Snodige_vesen</em> sitt bilete

jepp det finnes bare en

jepp det finnes bare en lama, slik vil det alltid vaere, ellers blir det system overload

everything here is eatable.I'm eatable, but that my children is called cannibalism, and is frowned upon in most societies.

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.