AccessVirusTI Teknisk spørsmål.

Da jeg er dårlig i Engelsk er ikke manualer noe for meg, derfor spør jeg her.

Når jeg har skrudd meg frem til en lyd jeg liker, er det da mulig å "lagre" den den til senere bruk og hvordan gjøres det?

<em>Disynthegration</em> sitt bilete

RTFM

Jeg er heller ikke noen utpreget manualleser. Men når det kommer til synther så bør man rett og slett lese dem.

Hvordan man lagrer patcher på en TI vet jeg desverre ikke, i og med at jeg ikke har en. Men tipper du finner det kjapt om du Googler litt.

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


Litt utroligt at du har en

Litt utroligt at du har en Virus TI og ikke vet om det lar seg gjøre å lagre en lyd da men :-)

  1. Trykk på butikk-knappen "STORE" til venstre for displayet
  2. Velg en RAM bank med "VALUE 1", du kan ikke lagre til ROM banker
  3. Velg et program sted du vil lagre 1-127 med "VALUE 2", husk at disse program stedene inneholder lyder fra før og den du velger vil bli erstattet med den du lagrer nå
  4. Trykk på "STORE", skriv inn et navn, bruk "PARAMETERS" til høyre for displayet for å gå til neste bokstav
  5. Trykk på "STORE" for å lagre

Den store oppgraderingen 1.1 som "vi" har ventet på lenge har nå kommet som beta versjon. (http://www.access-music.de/downloads.php4?skipbefore=20060520181631&offe...)


Mange takk...

Mange takk...


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.