Yay! busjda...

Fredag den 3.februar feirer jeg bursdagen min(som egentlig er mandag den 6.) på SubPub(under blue monk)! Gratis inngang før 23, 30kr etter. De som kjenner meg(har lyst til å evt bli kjent med meg) kan droppe meg en linje i gjesteboka eller innboksen min her:-) Djs blir undertegnede og den eminente DJ Bariuz(Black comedy, Paranova, Protostar,Hypnodrift etc.etc) Masse synth og psytrance, en del elektro/elektroclash, noe metall og goth og div småplukk... Grunnet mulig plassmangel(folk som kommer "KANSKJE",utrolig plagsomt) MÅ man stå på gjestelista for å komme inn, no mercy på den...c",)

<em>optimusprime</em> sitt bilete

Parentesen er min venn!I am

Parentesen er min venn!

I am Lucy Liu! Give me your spines!

<em>Electro</em> sitt bilete

Lett for deg å si...

Jeg drømte faktisk at jeg var en parentes en gang :-D

::Electro::

<em>Scythe</em> sitt bilete

Men metaparentesen min får

Men metaparentesen min får du aldri! Ei heller slår du den!

Jeg svikter deg fredag, ettersom jeg skal skjenke kåte studenter som ikke klarer å sjekke uten å være drita fulle. Jævla amatører ass... (Men hvor lenge er det åpent? Jeg har plikt til å gå på nach med disse folka klokka to, men ingen sa hvor lenge jeg måtte bli...)
Og så håper jeg at du er smart nok til å bare bruke brente CDer, slik at du ikke gjør samme blunder som min venn Gladøks (doktor i lingvistikk-to-be, og Metalmaster for Underwurlde): Han la igjen hele CD-mappa på en kebabsjappe etter å ha snurra plater for oss forrige gang. (Det kjipeste var at akkurat denne kvelden hadde jeg fått trumfet igjennom en del musikkønsker/-krav på forhånd, hvilket må bety at de kuleste CDene var i den mappa...). Stakkars mann, unner ingen en slik skjebne!
-
Ja til terrorcore! Gratis grisebank til alle! Gjør verden en tjeneste, spis en muslim eh musling, var det ja...

Denne Gladøks gjorde

Denne Gladøks gjorde tydeligvis flere feil.....
1:Navnet
2:Spille metall
3:Spise kebab
4:Ta med originalskiver

Men på akkurat den kebabsjappa slipper man kanskje å høre Teheran topp 10 når man snubler innom, ser for meg(hører for meg) Kamelot og Gamma ray til din oppkutta rotte med saus og salat i pita...

<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Du har god selvtillitt asså...

Tar inngangspenger til busjdan din. :-D

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *

Ikke før elleve.... Det var

Ikke før elleve.... Det var det eller flere tusen i leie...

Ja

Jeg mente det jo veldig seriøst. :-)

Ich auch:-) Kunne jo lagt

Ich auch:-) Kunne jo lagt det ut på events...heh...

<em>Bariuz</em> sitt bilete

Men uansett...

...så kom!

Har lyst...

... men desverre ikke tid.

Fillern.

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.