Yay! busjda...
Skrive av optimusprime tys, 31/01/2006 - 15:17
Fredag den 3.februar feirer jeg bursdagen min(som egentlig er mandag den 6.) på SubPub(under blue monk)! Gratis inngang før 23, 30kr etter. De som kjenner meg(har lyst til å evt bli kjent med meg) kan droppe meg en linje i gjesteboka eller innboksen min her:-) Djs blir undertegnede og den eminente DJ Bariuz(Black comedy, Paranova, Protostar,Hypnodrift etc.etc) Masse synth og psytrance, en del elektro/elektroclash, noe metall og goth og div småplukk... Grunnet mulig plassmangel(folk som kommer "KANSKJE",utrolig plagsomt) MÅ man stå på gjestelista for å komme inn, no mercy på den...c",)
Parentesen er min venn!I am
Parentesen er min venn!
I am Lucy Liu! Give me your spines!
Lett for deg å si...
Jeg drømte faktisk at jeg var en parentes en gang :-D
::Electro::
Men metaparentesen min får
Men metaparentesen min får du aldri! Ei heller slår du den!
Jeg svikter deg fredag, ettersom jeg skal skjenke kåte studenter som ikke klarer å sjekke uten å være drita fulle. Jævla amatører ass... (Men hvor lenge er det åpent? Jeg har plikt til å gå på nach med disse folka klokka to, men ingen sa hvor lenge jeg måtte bli...)
Og så håper jeg at du er smart nok til å bare bruke brente CDer, slik at du ikke gjør samme blunder som min venn Gladøks (doktor i lingvistikk-to-be, og Metalmaster for Underwurlde): Han la igjen hele CD-mappa på en kebabsjappe etter å ha snurra plater for oss forrige gang. (Det kjipeste var at akkurat denne kvelden hadde jeg fått trumfet igjennom en del musikkønsker/-krav på forhånd, hvilket må bety at de kuleste CDene var i den mappa...). Stakkars mann, unner ingen en slik skjebne!
-
Ja til terrorcore! Gratis grisebank til alle! Gjør verden en tjeneste, spis en muslim eh musling, var det ja...
Denne Gladøks gjorde
Denne Gladøks gjorde tydeligvis flere feil.....
1:Navnet
2:Spille metall
3:Spise kebab
4:Ta med originalskiver
Men på akkurat den kebabsjappa slipper man kanskje å høre Teheran topp 10 når man snubler innom, ser for meg(hører for meg) Kamelot og Gamma ray til din oppkutta rotte med saus og salat i pita...
Du har god selvtillitt asså...
Tar inngangspenger til busjdan din. :-D
----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *
Ikke før elleve.... Det var
Ikke før elleve.... Det var det eller flere tusen i leie...
Ja
Jeg mente det jo veldig seriøst. :-)
Ich auch:-) Kunne jo lagt
Ich auch:-) Kunne jo lagt det ut på events...heh...
Men uansett...
...så kom!
Har lyst...
... men desverre ikke tid.
Fillern.